شمانیوز
شما نیوز

سرمربی پاس: شرایط تیم بحرانی است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به وضعیت نامناسب موجود در این تیم گفت: مسئولان شرایط بحرانی تیم را درک و به بهتر شدن اوضاع کمک کنند.

به گزارش مشرق، رضا طلایی‌منش اظهار داشت: بی تردید تیم پاس یکی از بدشانس‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران است و برخلاف نمایش قابل قبولی که برابر رقبا به نمایش می‌گذارد در قعر جدول قرار گرفته است.

وی افزود: بسیاری از کارشناسان و مربیان تیم‌های لیگ دسته اولی به بازی باکیفیت تیم ما اعتراف کرده‌اند و برای خیلی‌ها سوال است که چرا پاس با این کیفیت بازی در قعر جدول حضور دارد.

طلایی‌منش عنوان کرد: در بازی این هفته بازیکنان پاس برابر خونه به خونه بابل عمکلرد خیره کننده‌ای داشتند و اکبر میثاقیان سرمربی تیم حریف بعد از این نمایش خوب به من گفت جایگاه پاس در انتهای جدول لیگ یک نیست.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان تاکید کرد: متاسفانه شرایط باشگاه پاس مساعد نیست و من این جمله را بعد از بازی تیم‌های پاس و خونه به خونه به خبرنگاران بابلی هم گفتم. برای خیلی‌ها در ایران سوال شده که چرا پاس در انتهای جدول لیگ یک قرار دارد و تمامی علاقمندان بدانند که وضعیت خوبی نداریم و مسئولان باید پاس را حمایت کنند.

وی بیان کرد: وضعیت تیم به نحوی است که هواداران، خبرنگاران، مدیران استانی و اعضای باشگاه باید همدل شده و پاس را در آستانه دیدار حساس این هفته برابر پیکان تهران یاری کنند.

طلایی‌منش اظهار داشت: بازیکنان خواستار دریافت مطالبات مالی خود هستند و امیدوارم قبل از بازی با پیکان تهران درصدی از قراردادها به حسابشان واریز شود تا با روحیه‌ای خوب به فکر برتری برابر تیم مدعی پکان باشند.

سرمربی تیم پاس همدان تصریح کرد: جایگاه پاس انتهای جدول نیست و من اطمینان دارم در صورت حمایت مالی و جذب بازیکنان مدنظر در تعطیلات نیم فصل، در نیم فصل دوم وضعیت بهتری برای ما و نماینده استان در لیگ یک فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: دو بازی خانگی برابر پیکان تهران و گیتی پسند اصفهان داریم که این دو بازی فرصتی مغتنم برای فرار ما از بحران به وجود آمده است. اگر در جدول چند پله صعود کنیم در نیم فصل دوم با آرامش بهتری کار را استارت می‌زنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied