شمانیوز
شما نیوز

عربستان چندین شرکت و 12 عضو حزب الله را در فهرست تروریستی قرار داد

عربستان چندین شرکت و 12 فرد را که می‌گوید از فرماندهان حزب‌الله لبنان هستند، در فرهست اشخاص و گروه‌های تروریستی قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عربستان اعلام کرده که برخی افراد را به دلیل آنچه اقدامات و فعالیت هایشان در قالب حزب الله لبنان در خاورمیانه دانسته در فهرست اشخاص و گروه های تروریستی قرار داده است.

خبرگزاری رسمی عربستان «واس»، به نقل از وزارت کشور عربستان سعودی نوشته که ریاض در راستای اقداماتش برای مقابله با فعالیت های «تروریستی» حزب الله لبنان از همه امکانات موجود استفاده خواهد کرد و در برابر فعالیت های «افراطی» این گروه سکوت اختیار نمی کند.

وزارت کشور عربستان مدعی شده که حزب الله لبنان به دنبال ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در منطقه است و به فعالیت های تروریستی غیرقانونی خود در سراسر جهان ادامه می دهد به همین دلیل عربستان تعدادی از رهبران این گروه را در فهرست شخصیت های تروریستی قرار داده و آنها را تحریم خواهد کرد.

این اقدام عربستان بر اساس قانون مبارزه با جرائم تروریستی و حامیان مالی آن صورت گرفته که به این ترتیب دارایی های این افراد در عربستان مصادره و هرگونه همکاری با آنها ممنوع اعلام شده است.

افرادی که در این فهرست جای گرفته اند به این شرح است: علی موسى دقدوق الموسوی، حامد محمد جبر اللامی، حسین محمد جبر الموسوی، حامد محمد دقدوق الموسوی، محمد کوثرانی، جعفر الکوثرانی، محمد یوسف احمد منصور، ادهم طباجه و شرکت گردشگری «انماء»، قاسم حجیج، حسین علی فاعور، مصطفى بدر الدین، ابراهیم عقیل، فواد شکر، عبد النور الشعلان، محمد نجیب کریم و محمد سلمان فواز.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/INAFDG
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied