شمانیوز
شما نیوز

بنگر:اگر سوشا از حنیف تعریف کند ناراحت نمی شوم

محسن بنگر می گوید:من یک حرفی زدم و از سیدمهدی رحمتی تعریف کردم. باور کنید اگر سوشا مکانی هم از حنیف عمران‌زاده تعریف کند، من ناراحت نخواهم شد.

به گزارش مشرق، گرچه چند روزی از ال‌کلاسیکو گذشته اما کماکان در تیم پرسپولیس تهران، کری بارسایی‌ها با رئالی‌ها ادامه دارد. یکی از این طرفداران بارسلونا محسن بنگر است که از این پیروزی و همین‌طور برد 6 بر یک تیم محبوبش برابر آ اس‌رم شادمان است و... بهتر است خودتان تازه‌ترین مصاحبه ما با این مدافع بلندبالا را بخوانید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود .

بازی بارسا و آ اس‌رم را دیدی؟ بله، هر تیم دیگری بود بعد از برد 4 بر صفر در ال‌کلاسیکو مغرور می‌شد یا جور دیگری مقابل آ اس‌رم بازی می‌کرد اما بارسلونا هر تیمی نیست. از بازگشت لیونل مسی به اوج هم خیلی خوشحال شدم .

از چه زمانی طرفدار بارسلونا شدی؟ از دورانی که رونالدوی اورجینال در این تیم بازی می‌کرد (با خنده ادامه می‌دهد) بابا ما بارسایی قدیمی هستیم !

بیشتر بازیکنان شما ظاهراً رئالی هستند؟ رئالی‌ها بازنده‌اند !

فقط فرشاد احمدزاده و تو بارسایی هستید، درست است؟ من، فرشاد، سوشا و امید عالیشاه بارسایی هستیم .

برانکو چطور؟ برانکو هم بارسایی است اما یک‌جورهایی هم لوکا مودریچ هموطن خودش که در رئال مادرید بازی می‌کند را هم دوست دارد .

چه شد که با پیراهن بارسلونا سر تمرین پرسپولیس رفتی؟ بعد از برد ال‌کلاسیکو خیلی حال می‌داد با لباس بارسا سر تمرین بروم. اتفاقاً چهار جعبه شیرینی هم خریدم به نشانه 4 گل بارسا و با خود سر تمرین بردم و بین بچه‌ها پخش کردم .

چرا دربی‌های ما مثل ال‌کلاسیکو پرگل نمی‌شود؟ به هر حال آنها بازیکنان میلیون دلاری هستند و شما دیدید لوئیس سوارس از دو موقعیت دو گل زد. طبیعی است با وجود چنین بازیکنانی یا نیمار و مسی ال‌کلاسیکو پرگل شود .

اتفاق جالبی هم در حین تماشای ال‌کلاسیکو برایت افتاد؟ بعد از گل‌های بارسا 20 پیامک برای مهدی طارمی فرستادم ولی جواب هیچ‌کدام را نداد. مهدی طارمی بعد از باخت رئال‌مادرید آخرین نفری بود که سر تمرین پرسپولیس آمد !

محمود رفیعی کارشناس داوری برنامه 90 خطای تو روی خذیراوی بازیکن استقلال اهواز را پنالتی اعلام کرد؛ آیا این نظر درست بود؟ من کارشناس داوری نیستم اما اگر قرار باشد این صحنه‌ها پنالتی اعلام شود، در هر بازی باید داوران 50 تا پنالتی بگیرند. به نظرم دوستان کارشناس می‌خواهند بگویند که پرسپولیس از اشتباهات داوری سود می‌برد در حالی که زمین و زمان می‌دانند این‌طور نیست. این قبیل کارشناسی‌ها نمی‌تواند کمکی به رشد داوری کند البته تأکید می‌کنم ما داوران خیلی خوبی داریم و باید همه کمک کنیم تا این عزیزان راحت‌تر و کم‌اشتباه‌تر قضاوت کنند .

این ماجرای اختلاف ملی‌پوشان پرسپولیس با برخی بزرگترها مثل تو و نورمحمدی تا چه اندازه صحت دارد؟ هیچ اختلافی بین ما نبوده و این برداشت دوستان است .

یعنی با سوشا مکانی بعد از آن ماجرا صحبتی نکردید؟ نه، اختلافی نبوده که بخواهیم با هم حرف بزنیم. من یک حرفی زدم و از سیدمهدی رحمتی تعریف کردم. باور کنید اگر سوشا مکانی هم از حنیف عمران‌زاده تعریف کند، من ناراحت نخواهم شد .

مطمئنی؟ ! صددرصد! چرا باید ناراحت شوم. این می‌تواند نظر سوشا مکانی باشد .

راستی نظرت درباره انتخاب کریم باقری به عنوان بهترین هافبک پس از انقلاب ایران چیست؟ آقاکریم که دیگر نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد. او همین الان هم یک سر و گردن از خیلی‌ها بالاتر است و در تمرینات عالی ظاهر می‌شود البته پرسپولیسی‌ها در نظرسنجی برنامه 90 همه پست‌ها را قرق کرده‌اند. مطمئن هم باشید فرشاد پیوس، علی کریمی و علی دایی هم انتخاب می‌شوند .

دلیل این فرصت‌سوزی مهدی طارمی چه بود؟ بدون شک مهدی طارمی ستاره پرسپولیس است. نمی‌دانم چرا دارند روی این بچه‌ فشار می‌آورند. تا الان هم مؤثرترین بازیکن ما بوده و باز هم خواهد بود. باید از این جوان مستعد حمایت کرد تا خودش را پیدا کند .

بازی با نفت تهران را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟ ان‌شاءا ... می‌بریم. ما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و اگر شرایط چمن تختی اجازه بدهد یک بازی بی‌نقص و تماشاگرپسند هم ارائه خواهیم داد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied