شمانیوز
شما نیوز

بزرگ‌ترین تهدید امروز تحریف نظام اسلامی است / ملت ایران و بسیجیان 36 سال است پنجه در پنجه استکبار انداخته

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بزرگ‌ترین خطر و تهدید علیه انقلاب اسلامی تحریف نظام و اهداف مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مهدی کوچک زاده ظهر امروز در همایش شکوه همبستگی بسیجیان ولایت مدار شهرستان آبیک که در محوطه سپاه ناحیه مقاومت امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خطرات بزرگی که نظام اسلامی را تهدید می کند برخلاف تصور رایج حمله و تجاوز نظامی نیست.

وی افزود: دشمنان ما به ویژه استکبار جهانی ملت ما را بارها در عرصه نظامی که پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب و حتی در دوران دفاع مقدس و با طراحی توطئه های مختلف آزموده است.

این مقام مسئول گفت: ملت ایران و بسیجیان پنجه در پنجه استکبار طی 36 سال اخیر به مقابله پرداخته اند که امروز نیز در سوریه در برابر استکبار مبارزه می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: ملت ایران از مبارزه نظامی هراسی ندارد و هر روز شاهد تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرف در کشور هستیم.

کوچک زاده با بیان اینکه امروز بزرگ ترین خطر و تهدید علیه انقلاب اسلامی تحریف نظام و اهداف مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: برخی افراد با تحریف انقلاب و اهداف والای آن در صدد وارونه نشان دادن اهداف امام خمینی (ره) به مردم و بسیجیان هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اذعان کرد: برخی ها با طرح سئوالاتی مانند اینکه چرا انقلاب کردیم برای چه سختی کشیدیم و چرا روحانیان، دانشگاهیان و ملت ما زیر شکنجه های نظام شاهنشاهی به شهادت رسیدند در صدد تحریف پاسخ به این سئوالات هستند.

کوچک زاده افزود: اگر پاسخ سئوالات مطروحه تحریف شده و وارونه در دل و ذهن ما جای بگیرد دشمنان به اهداف خود دست می یابند.

وی ادامه داد: چرا باید یک هزار و 700 تن سیب زمینی برای عدم کاهش قیمت آن امحا شده و مردم در تنگنای معیشتی و اقتصادی قرار بگیرند.

این نماینده مجلس با ذکر اینکه این روزها صحبت درخصوص صلح حسنی یا قیام حسینی در کشور مطرح است تصریح کرد: معاویه لعن الله کاغذ سفید امضا و مهر کرد و خدمت امام حسن (ع) رساند که هر شرطی را بنویسند می پذیرند.

عضو فراکسیون جبهه پایداری افزود: نظام اسلامی طرح حسنی را به شرطی می پذیرد که شورای امنیت سازمان ملل متحد کاغذ سفید مهر و امضا کرده را به صاحب نظام تقدیم کرده تا شرایطی را مکتوب اعلام کنند.

کوچک زاده ادامه داد: امروز افرادی برای اینکه خود را در چشم مردم مثبت جلوه دهند ادعا می کنند که پیرو خط امام راحل هستند. این در حالی است که ادعایشان دروغی بیش نیست چرا که برخی از آنان در نزدیک جماران کاخ هایی برای خود بنا کرده و برخی نیز در لباس پیامبر (ص) به مردم و نظام خیانت می کنند.

این مقام مسئول از عدم حضور مسئولان اجرایی شهرستان آبیک در همایش بسیج انتقاد کرد و گفت: مسئولان باید بدانند که انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست بلکه نقطه آغازی برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مردم ایران حق دارند هر چه منت است بر سر مسئولان بگذارند و مطالبات خود را از مسئولان در زمینه های مختلف خواستار شوند.

کوچک زاده عنوان کرد: دولت جمهوری اسلامی به فرمایش امام راحل باید تمام سعی و توان خود را برای اداره مردم به کار بندد چرا که اگر مسائل اقتصادی و مادی لحظه ای مسئولان را از وظیفه اصلی که برعهده دارند منحرف کند خطری بزرگ بوده و خیانت سهمگین را به دنبال دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری مذاکره در زیر سایه تهدید را قبول ندارند و ملت ایران نیز این نوع مذاکره را نمی پذیرد ولی برخی معتقد هستند که با گرگ و درنده دنیا هم می توان مذاکره کرد در حالی که چند روز پیش دو مسئول عالی رتبه آمریکایی ملت ایران را تهدید کرده بودند.

کوچک زاده ادامه داد: دنیا آمریکا نیست و مسئولان نباید در پای میز مذاکره دو به دو به مذاکره بپردازند که این امر نوعی حقیر کردن ملت ایران محسوب می شود.

وی بیان کرد: ایستادگی در برابر زورگویی ها و یاوه گویی های ظالمان شرق و غرب بدون شهادت میسر نیست و ملت ایران همواره در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان ایستادگی می کند.

انتهای پیام/77006/صا40/پ3003

http://fna.ir/UTH75N
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied