شمانیوز
شما نیوز

ابوترابی:‌ استکبار جهانی در برابر امت اسلام صف آرایی کرده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نیروهای انقلابی و متعهد بسیجی برای دنیای اسلام الهام بخش و پیام‌آور اقتدار و قدرت هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نیروهای انقلابی و متعهد بسیجی برای دنیای اسلام الهام بخش و پیام‌آور اقتدار و قدرت هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین با حضور در اجتماع بزرگ بسیجیان ناحیه حمزه سید الشهدا (ع) در میدان آزادی تهران گفت: یقینا آینده متعلق به دنیای اسلام و پیروان قرآن کریم و در دست بسیجیان مومن، شهادت طلب و ولایت پذیر است.

وی افزود: نیروهای بسیجی و انقلابی در جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و با 36 سال مقاومت و ایستادگی دربرابر آمریکا و استکبار جهانی راه مقاومت و آزادگی در برابر استکبار جهانی را مقابل امت اسلام گشودند.

ابوترابی‌فرد افزود: نیروهای انقلابی و بسیجی فلسطینی ، لبنانی ،‌سوری ، بحرینی و یمنی از نیروهای بسیجی و مقاوم انقلاب اسلامی درس آموخته‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: امروز امت اسلام با الهام از آموزه‌های قرآن کریم ،‌ فریادهای بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و سکان دار کشتی انقلاب با همه قدرت مقابل زیاده خواهان نظام سلطه و اردوگاه کفر ایستاده است و این مقاومت دشمن را به ستوه آورده است.

وی با تقبیح حمایت نرم افزاری و سخت افزاری آمریکا و مزدورانش از گروه‌های تندرو گفت:‌ سلاح ها و دلارهای اردوگاه کفر به یاری نیروهای تکفیری آمد تا یک دولت و ملت ایستاده در برابر نظام سلطه و صهیونیست ها را با چالش های سیاسی،‌ اقتصادی و امنیتی روبرو کند، مردم سوریه پنج سال است قربانی جنایت های آمریکا و مزدوران منطقه ای او هستند. این اردوگاه در یمن در مقابل ملت به پا خواسته این کشور ایستاده است. چرا ؟ چون ملت یمن تصمیم گرفته اند با تمسک به آموزه های قرآن کریم ، حیات سیاسی خود را تغییر دهد، امروز ملت یمن از زمین ، دریا و آسمان تحت شدیدترین محاصره ها قرار دارد تا عزم راسخ این ملت متزلزل شود اما به بیان مقام معظم رهبری در جنگ اراده ها این اراده مستحکم ملت یمن است که جبهه کفر را در هم خواهد کوبید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به بسیجیان زن و مرد حاضر در میدان آزادی هشدار داد : امروز جبهه کفر به زعامت آمریکای جنایت کار در سرزمین فلسطین و در کنار صهیونیست های جهان‌خوار با همه توان ایستاده است. آمریکایی ها در کنار صهیونیست های جانی با تمام توان اقتصادی،‌سیاسی و رسانه‌ای ازاین رژیم نامشروع حمایت می‌کنند. آنان در برابر ملت عراق با تمام توان صف آرایی کرده‌اند، امروز عراق ، نماد مردم سالاری دینی در خاورمیانه است.

وی افزود: کافران دست بر دست یکدیگر تمامیت ارضی و اقتدار ملت ودولت عراق را هدف قرار داده اند.

وی متذکر شد: اگر بیداری مرجعیت هوشمند، مردم متدین و زنان و مردان شیعه و سنی نبود و اگر ملت ایران به عنوان بازوی قدرتمند در کنار دولت و ملت عراق نمی ایستاد و اگر سردار سلیمانی‌ها و مستشاران نظامی هوشمند ایران در کنار فرماندهان مقتدر عراقی، رویاروی استکبار جهانی نمی ایستادند خدا می داند امروز عراق به چه مصیبت بزرگی گرفتار بود.

ابوترابی با استناد به آیات قران کریم گفت: قرآن کریم خطاب به امت اسلام و نیرویهای بسیج تاکید دارد هر کس کفار را ولی و راهنمای خود بداند و با آن رابطه برقرار کند از امت کفار است و دیگر از جامعه مسلمانان نیست، دغدغه سکان دار هوشمند انقلاب اسلامی نیز از آیات قرآن کریم نشات گرفته است.

نماینده مردم تهران متذکر شد: استکبار جهانی در برابر امت اسلام صف آرایی کرده است و با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند تا مستضعفان جهان را با تمام توان از بین ببرند. اگربا کفار و دشمنان مسلمانان طرح دوستی و مودت ریخته شود آنان به نفع امت کفر قدم برخواهند برداشت، قرآن کریم می فرماید در فلسفه نهی از رابطه مسلمانان با کفار هشدار می‌دهد کفر، ملت واحده است و کفار یاران یکدیگرند و یک جبهه واحد را در برابر مومنان تشکیل داده‌اند. کسانی که برای رویارویی با جبهه حق با یکدیگر پیمان می بندند هرگز نمی‌توانند دوست و یار مسلمانان باشند.

وی ادامه داد: طبق نص صریح قرآن کریم نباید با صهیونیست و عیادی مزدور آن‌ها که در برابر امت اسلام صف آرایی کرده اند در چارچوب محبت و دوستی رفتار کرد و نباید بین مومنان و کفار پیمان نظامی منعقد شود. مسلمانان نباید کفار را به عنوان پیش رو و پیش گام انتخاب کنند و اصلا نباید رابطه‌ای بین امت اسلام و کفر برقرار شود.

به گفته ابوترابی، نیروهای بسیجی در ولایت پذیری و دوری از دشمنان خدا پیش گام هستند و این ویژگی مسیر و حرکت بسیج را در حیات فرهنگی ، علمی ، اقتصادی و دفاعی تبیین می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: نیروهای بسیجی و انقلابی ویژگی های اخلاقی و رفتاری منحصر به فردی دارند که موقعیت و نقش آنان را در تاریخ غرورآفرین انقلاب اسلامی برجسته کرده است، از خصایص اعتقادی فرهنگی،‌ اخلاقی و رفتاری که منظومه فکری رفتاری و اخلاقی بسیجیان را تشکیل می‌دهد خصیصه تولی و تبری است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied