شمانیوز
شما نیوز

رهبر معظم انقلاب هدیه الهی هستند/سپاه پشتوانه انقلاب است/وحدت میان شیعه و سنی حفظ شود

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هدیه الهی هستند، گفت: دیدار روسای جمهور کشورهای مختلف با رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده ارتباط بیشتر کشورها با ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب اظهار کرد: سپاه پاسداران پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیازهای کشور هستند که فعالیت های موثری را در تاکنون داشته اند.

این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت عدم استفاده مردم از ماهواره گفت: استفاده و نگاه به ماهواره سبب آلوده شدن به گناه می شود.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: تنها ائمه اطهار (ع) از آلوده شدن به گناه مصون می مانند و باید تلاش کنیم تا مردم به گناه آلوده نشوند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هدیه الهی هستند گفت: دیدار روسای جمهور با رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که کشورهای مختلف خواستار ارتباط بیشتر با جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) نور و روشنایی قم هستند که باید هر چه بیشتر از این نور و روشنایی برای سعادت مردم بهره مند شویم.

آیت الله سبحانی بیان کرد: دشمنان در تلاش برای از بین بردن وحدت مسلمان هستند از همین رو باید میان اهل سنت و شیعیان وحدت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/78022/ج۲۰

http://fna.ir/1P1YCF
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied