شمانیوز
شما نیوز

پاکسازی دو منطقه «الشریجه» و «کرش» توسط نیروهای یمنی

ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله پس از درگیری چند روزه با عناصر مسلح وابسته به ائتلاف سعودی موفق شدند بر منطقه «الشریجه» در جنوب تعز و منطقه «کرش» در استان لحج مسلط شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله موفق شدند کنترل منطقه «الشریجه» در جنوب تعز و منطقه «کرش» در استان لحج را در دست بگیرند و عناصر مسلح طرفدار منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن و ائتلاف سعودی را از این مناطق بیرون کنند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد که نیروهای یمنی همچنین با هدف قرار دادن محل تجمع نیروها و خودروهای زرهی عربستان در شهر «الربوعه» استان عسیر و منطقه «تبه الخزان» استان تعز شماری ازنظامیان سعودی را کشتند.

ارتش و نیروهای مردمی یمن همچنین کنترل پایگاه نظامی «نهوقه» عربستان را در شهر نجران واقع در جنوب غرب این کشور به طور کامل به دست گرفته اند.

از سوی دیگر، جنگنده های سعودی امروز یک خودروی غیرنظامی را در منطقه «القطینات» در شهر باقم از توابع استان صعده یمن هدف قرار دادند که در پی آن هفت شهروند یمنی جان خود را از دست دادند.

کشته شدن 20 نفر از نیروهای طرفدار «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن در استان «لحج»، هدف قرار گرفتن مجدد جازان و نجران به دست نیروهای یمنی، از دیگر تحولات امروز (پنجشنبه) یمن است.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/3N3ADP
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied