شمانیوز
شما نیوز

سهراب مرادی می تواند در المپیک وزنه بزند

با موافقت رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری، سهراب مرادی شرایط حضور در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو را بدست آورد.

با موافقت رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری، سهراب مرادی شرایط حضور در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو را بدست آورد.

دکتر تاماش آیان، رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری، در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: من نامه های زیادی از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری در مورد سهراب مرادی دریافت کرده ام. ببنید ما نمی توانم فراتر از قانون حرکت کنیم و من کار زیادی نمی توانم بکنم.

وی ادامه داد: با این وجود من نه قصد دارم و نه می خواهم که جلوی ورود وزنه برداران خوب را به رقابتهای بزرگ بگیرم. شما برای حضور مرادی یک فرصت دارید و من با آن موافقت می کنم. رقابتهای جام فجر را به بعد از روز اول جون تغییر بدهید. من با این موضوع موافقم. همچنین من به شخصه سهراب مرادی را به یکی از رقابتهای دیگر دعوت می کنم تا بتواند شرایط حضور در المپیک پیدا کند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اعلام این خبر خاطرنشان کرد:همچنین من یک نماینده ویژه تعیین می کنم که از او کنترل دوپینگ ویژه داشته باشد و بتواند در المپیک به عنوان یک وزنه بردار پاک حاضر شود. من همیشه ایران را دوست داشته و به ایران احترام می گذارم. همیشه گفته ام بدون ایران وزنه برداری دنیا کم رنگ می شود. خوشحالم که رقابتهای جهانی و المپیک با حضور وزنه برداران شما پر رنگ می شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied