شمانیوز
شما نیوز

زاکانی: متأسفیم که برخی از مسؤلان داخلی از رهبری غافلند

نماینده تهران گفت: بسیار متأسفیم که افرادی چون پوتین مقابل مقام معظم رهبری زانو می‌زنند اما برخی مسئولان داخلی از عظمت رهبری غافلند.

زاکانی: متأسفیم که بعضی از مسؤلان داخلی از رهبری غافلند
به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در یادواره شهدا که به مناسبت هفته بسیج در مسجد محمدی در منطقه 14 تهران برگزار شد گفت: باید خوابش را ببینیم که آمریکا نجات بخش ما باشد و آمریکا جز ریشه کنی اسلام و انتقام گیری از مردم ما به دنبال هیچ چیزی نیست.

وی افزود: آمریکایی که روزی از ملت ما حق توحش می گرفت اکنون باید نظاره کند که ملت ما به واسطه انقلابش الگوی جهان شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه باید وضع کنونی ایران را با برخی کشورها که دولتهایشان سرسپرده آمریکا شده اند مقایسه کرد، گفت: ما مگر وابسته تر از انور سادات و حسنی مبارک داشته ایم و هم اکنون در قاهره کف خیابان ها و قبرستان هایش بیش از دو و نیم تا سه میلیون نفر کارتن خواب هستند.

زاکانی افزود: البته در تهران ما هم 15 تا 20 هزار کارتن خواب وجود دارد که حتی یک نفر کارتن خواب هم برای نظام ما ننگ است اما منظور ما این است که کشورهایی همچون مصر که دولت هایشان سرسپرده آمریکا بودند این چنین شرایط بدی دارند بنابراین آمریکا ناجی هیچ کشوری نبوده و نخواهد بود.

وی گفت: کشور ما چهار ویژگی دارد که آنرا از دیگر جوامع متمایز کرده که یکی از این ویژگی ها عنایت خداوند و ویژگی دیگر اسلام است.

زاکانی افزود: اسلام در کشور ما اسلام آمریکایی نیست و به گونه ای اسلام ما الهام بخش است که پوتین می گوید ما 30 میلیون مسلمان در روسیه داریم و از ایران می خواهیم که مسلمانان کشورمان را آموزش دهند تا گرفتار آموزش های عربستان و ترکیه قرار نگیرند.

وی گفت: کشور چین هم پیغام می دهد که ایران بیاید و مسلمان های چین را آموزش دهد چرا که آنها می دانند از آموزش های ما افراد تمدن ساز بیرون می آید نه کسانی مانند داعش.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: بسیار متأسفیم که افراد مطرح جهان همچون پوتین مقابل مقام معظم رهبری زانو می زنند اما برخی مسئولان داخلی از عظمت رهبری غافلند و کار خودشان را و از ولایت هزینه می کنند.

زاکانی گفت: آمریکا به هیچ وجه عوض نشده همان وحشی ای است که امثال داعش دست پرورده اوست.

وی افزود: در بیان عظمت ولایت فقیه در کشورمان همین بس که پوتین بلافاصله بعد از ورود به فرودگاه مهرآباد به دیدار مقام معظم رهبری رفت و وقتی به او گفتند سران کشورها منتظرند، گفت: جلسه با رهبر ایران مهمتر از آن جلسه است.

زاکانی گفت: پوتین آمد و آن قرآن نفیس را به رهبری هدیه کرد و قبلا هم سپری از جنگ های قدیم را به رئیس جمهور ما هدیه داد؛ اینها معنا دارد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان افراسیابی که پنج شهید به نام های ابراهیم، اسماعیل، امیر، جواد و رضا را تقدیم نظام کرده بودند تجلیل شد.

تجلیل از دیگر خانواده شهدای این مسجد و همچنین تجلیل از بسیجیان برتر از دیگر برنامه های این یادواره بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied