شمانیوز
شما نیوز

مولایی در یک‌ضرب ششم شد

وزنه بردار 105+ کیلوگرم ایران در یک‌ضرب با ثبت رکورد 176 کیلوگرم در گروه B ششم شد.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در آخرین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، بهادر مولایی به عنوان هفتمین نماینده ایران رقابت خود را در گروه B دسته فوق سنگین آغاز کرد و در پایان حرکت یک ضرب با ثبت رکورد 176 کیلوگرم در رده ششم قرار گرفت.

با توجه به اینکه برای تیم ایران از ترکیب هفت نفره تنها کیانوش رستمی و علی هاشمی توانستند امتیازآور باشند بنابراین بهادر مولایی آخرین امید کادر فنی برای اضافه کردن امتیاز به جمع امتیازهای تیم بود.

مولایی نخستین حرکت خود را با وزنه 176 کیلوگرم آغاز کرد که این وزنه را نتوانست مهار کند. برای دومین مرتبه باز هم باید پشت این وزنه قرار می گرفت که این بار موفق شد سه چراغ سفید از داوران دریافت و خیال همه را از جهت ماندگاری در جدول مسابقات راحت کند.

حسین توکلی سرمربی ایران وزنه شاگردش را به 180 کیلوگرم افزایش داد اما مولایی از پس این وزنه نیز بر نیامد و با همان 176 کیلوگرم به کار خود در یک ضرب پایان داد.

با توجه به اینکه وزنه برداران مجارستان، آلمان، گرجستان و اوکراین کار خود را با وزنه های بالاتری آغاز کردند بنابراین مولایی نتوانست به جایگاهی بهتر از ششمی دست یابد.

مولایی در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 رکورد 178 کیلوگرم را به ثبت رسانده بود بنابراین در مسابقات جهانی دو کیلوگرم کمتر از آسیایی رکورد ثبت کرد.

منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied