شمانیوز
شما نیوز

تسلط ارتش سوریه بر مناطق جدید در ریف شمالی لاذقیه

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‎های خود در ریف شمالی لاذقیه، تعدادی از مناطق جدید از جمله «الغدر» و «المرکشیله» را از کنترل تروریست‎ها خارج کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری چند روزه با عناصر تروریستی در ریف شمالی لاذقیه موفق شدند بر مناطق «الغدر»، «المرکشلیه» و محور «جب الاحمر» مسلط شوند.

نیروهای سوری در حین پاکسازی این مناطق چندین گلوله خمپاره، موشک و لباس های نظامی عربستان را در پایگاه های عناصر تروریستی کشف و ضبط کردند.

نیروهای ارتش چند روز گذشته نیز موفق شده بودند روستاهای «دیر حنا»، «الدغمشلیة» و «بیت عیاش» در ریف شمالی لاذقیه را آزاد کنند.

منابع نظامی سوریه گزارش دادند که نیروهای ارتش این کشور و مقاومت حزب الله لبنان به سمت منطقه «الحویز» و «القراضی» در ریف جنوبی حلب خیز برداشتند.

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان از ماه گذشته عملیات های مختلفی را در شمال شرق لاذقیه آغاز کردند و با حمایت نیروی هوایی روسیه موفق شدند پیشروی های محسوسی را در محورهای مختلف به دست آورند.

نیروهای سوریه و مقاومت در تلاش هستند با پاکسازی شمال شرق لاذقیه ابتکار عمل در شمال سوریه را در دست گیرند تا آزادی استان ادلب دور از واقعیت نباشد.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/HXZRH8
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied