شمانیوز
شما نیوز

حمایت بانک قوامین از کودکان سرطانی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در این جشن که همکاران و تنی چند از مشتریان نمونه بانک، خیرین ، مسئولان استانی، هیات مدیره ناجای استان و هیات مدیره موسسه صفا وکودکان سرطانی حضور داشتند؛ از برند تبلیغاتی ویژه حمایت از کودکان سرطانی طراحی شده توسط بانک قوامین و درگاه پرداخت اینترنتی بانک(IPG) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مدیریت و کارکنان شعب بانک قوامین در این استان جشن حمایت از کودکان سرطانی موسسه خیریه صفا را برگزار کردند. در این جشن که همکاران و تنی چند از مشتریان نمونه بانک، خیرین ، مسئولان استانی، هیات مدیره ناجای استان و هیات مدیره موسسه صفا وکودکان سرطانی حضور داشتند؛ از برند تبلیغاتی ویژه حمایت از کودکان سرطانی طراحی شده توسط بانک قوامین و درگاه پرداخت اینترنتی بانک(IPG) رونمایی شد. در این مراسم علاوه بر ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی توسط مدعوین تعداد بی شماری صندوق های خانواده برای حمایت از کودکان سرطانی نیز توزیع شد وسازمان امور مالیاتی استان نیز تعدادی از تابلوهای دراختیار این سازمان را به موسسه خیریه صفا جهت درج تبلیغات اهدا کرد.

حمایت بانک قوامین از کودکان سرطانی

شایان ذکر است، کارکنان بانک قوامین دراستان چهارمحال وبختیاری با انگیزه حمایت از کودکان سرطانی وخاص نیازمند با تشکیل صندوق خیریه حضرت زهرا سلام الله علیها ماهانه مبالغ جمع آوری شده در این صندوق را در اختیار مسئولان موسسه خیریه صفا قرار می دهند. همچنین سال گذشته یکی از کودکان تحت حمایت این موسسه با اهدای 2نقاشی از این اقدام خیرخواهانه مجموعه کارکنان بانک قوامین قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied