شمانیوز
شما نیوز

هزاران نفر در مادرید علیه ائتلاف ضد داعش آمریکا تظاهرات کردند

منابع خبری از تظاهرات چندهزار نفری اهالی پایتخت اسپانیا علیه حملات ائتلاف آمریکا در سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهالی مادرید، پایتخت اسپانیا نیز به صف مخالفان حملات ائتلاف آمریکا به سوریه پیوستند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه حدود ۵ هزار نفر از اهالی مادرید امروز (شنبه) علیه ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرکنندگان اسپانیایی نگران این هستند که مبادا کشورشان هدف عملیات انتحاری قرار گیرد . گروه خرابکار القاعده در سال ۲۰۰۴ علیه این کشور حملات تروریستی انجام داد و با انفجار قطار مسافربری در مادرید موجب کشته شدن ۱۹۱ تن گردید.

امروز در اقدامی مشابه صدها معترض لندنی با تجمع مقابل ساختمان نخست وزیری انگلیس خواهان عدم مشارکت نیروی هوایی این کشور در حمله به سوریه به رهبری آمریکا شدند

معترضان لندنی با اجتماع در مقابل ساختمان نخست وزیری انگلیس در لندن پایتخت این کشور خواهان عقب نشینی نیروی هوایی سلطنتی انگلیس در مشارکت در ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا شدند.

به نوشته خبرگزاری «آسو شیتد پرس» معترضان با فریاد «سوریه را بمباران نکنید» در مقابل ساختمان نخست وزیری «دیوید کامرون» در «داونینگ استریت» جمع شدند. تجمعات مشابه نیز در همین زمینه امروز شنبه در دیگر شهرهای انگلیس برگزار شد.

نیروی هوایی سلطنتی انگلیس اینک در ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در سوریه مشارکت دارد و کامرون پنجشنبه گذشته در سخنانی از لزوم نابودی داعش و افزایش حملات در سوریه اشاره کرده بود.

به نوشته این منبع خبری، اینک در انگلیس حزب مخالف کارگر این کشور بابت مداخله یا عدم مداخله نیروی نظامی این کشور در سوریه به دو گروه مبدل شده است. «جرمی کوربین» رهبر این حزب از یک سو مخالف حملات هوایی است اما بسیاری از قانونگذاران دیگر این حزب حامی حمله به داعش در سوریه با مشارکت انگلیس هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5DSQ17
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied