شمانیوز
شما نیوز

زخمی شدن ۶ نظامی درعملیات استشهادی+عکس

در حمله یک جوان فلسطینی با خودرو به گروهی از نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست در نزدیکی منطقه بیت امر در شمال الخلیل ۶ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش مشرق، یک جوان فلسطینی با خودروی خود گروهی از نظامیان صهیونیستی را در نزدیکی شهرک بیت امر واقع در الخلیل زیر گرفت.

رادیو ارتش اسرائیل ضمن اشاره به این عملیات سلحشورانه، افزود: در پی این اقدام ۶ نظامی صهیونیستی زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

نظامیان صهیونیست نیز با تیراندازی به سمت این جوان، وی را به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، منابع محلی گفتند که «عمر عرفات زعاقیق» (۱۸ ساله) مجری عملیات قهرمانانه در ورودی شهرک بیت امر در شمال الخلیل بوده و در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

در همین رابطه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در سایت خود نوشت که سطح جراحت دو تن از زخمی‌ها متوسط و چهار نفر نیز جراحت سطحی دارند.

همچنین درگیری‌هایی نیز در مکان حادثه بین جوانان و نیروهای اشغالگر به وقوع پیوست و باعث شد که خودروهای امداد اسرائیلی نتوانند در این مکان حاضر شوند و ارتش رژیم صهیونیستی نیز به ناچار برای انتقال نیروهای زخمی خود از بالگرد نظامی کمک گرفت.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که یک جوان فلسطینی صبح روز جمعه با خودروی خود دو نظامی اسرائیلی را در نزدیکی شهرک یهودی کفرادومیم واقع در شرق قدس زیر گرفت.

در پی این اقدام دو نظامی صهیونیستی به شدت زخمی شدند. نیروهای ارتش اسرائیل نیز به سوی این جوان آتش گشودند که در پی این جنایت وی به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied