شمانیوز
شما نیوز

واکنش کفاشیان به انتخاب حاج رضایی به عنوان ناظر

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب حاج‌رضایی به عنوان ناظر تیم امید هماهنگی خاصی از سوی کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال نشده است.

به گزارش مشرق ، علی کفاشیان در خصوص انتخاب امیر حاج‌رضایی توسط کمیته ملی المپیک به عنوان ناظر تیم امید و اینکه آیا این انتخاب با هماهنگی با فدراسیون فوتبال انجام شده است یا خیر گفت: خیر؛ برای انتخاب آقای حاج‌رضایی به عنوان ناظر تیم امید هماهنگی خاصی از سوی کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال نشده است، هرچند که مسأله‌ای وجود ندارد و ما هم حاج‌رضایی را تأیید می‌کنیم.

وی ادامه داد: حاج‌رضایی جزو خوبان است و ما مشکلی با انتخاب او به عنوان ناظر تیم امید نداریم.

کفاشیان در خصوص اینکه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که با توجه به شواهد، فدراسیون ایران در انتخابات بهترین‌های سال فوتبال آسیا در سال 2015 به عنوان فدراسیون برتر انتخاب خواهد شد گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم و خبری هم به من اعلام نشده است. مطمئناً بهترین فدراسیون آسیا به همراه سایر بهترین‌ها در بقیه بخش‌ها، امروز در مراسمی که در دهلی‌نو برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص برنامه‌های روز شنبه اعضای کمیته اجرایی AFC در هنر گفت: اتفاق خاصی نیفتاد و فقط با تمام مسئولان AFC برای بازدید از منطقه آگرا به این منطقه رفتیم و بازگشتیم که اتفاقاً خیلی برنامه خسته‌ کننده‌ای بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied