شمانیوز
شما نیوز

جمشید مشایخی چه آرزویی دارد؟

جمشید مشایخی آرزو کرد: جوان‌هایی که در حوزه هنر مشغول فعالیت هستند به خواسته‌ها و آرزوهایشان برسند.

جمشید مشایخی آرزو کرد: جوان‌هایی که در حوزه هنر مشغول فعالیت هستند به خواسته‌ها و آرزوهایشان برسند.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، درباره اینکه آیا خود به آرزوهایش در حرفه بازیگری رسیده است یا نه، اظهار کرد: تاریخ هنر باید در این خصوص اظهارنظر کند و هر چه من بگویم شخصی است اما اگر 200 سال هم عمر می‌کردم باز به کمال در رشته بازیگری نمی‌رسیدم و دست نیافتنی بود.

وی که سال‌روز تولدش را به تازگی پشت سرگذاشته است، ادامه داد: آدم که پیر می‌شود باید به فکر جوان‌ها خصوصا جوان‌های نازنینی که در حوزه هنر هستند باشد و همچنین آرزو می‌کنم همه مردم ایران سلامت، خوشحال باشند و نارضایتی نداشته باشند.

مشایخی درباره فعالیت این روزهایش گفت: فعالیت خاصی ندارم. اخیرا پیشنهادی برای فیلم جدید بهمن فرمان‌آرا داشتم که هنوز سناریو‌ش آماده نشده است.

این بازیگر سینمای ایران در آستانه 16 آذر ماه سالگرد تأسیس ایسنا با بیان اینکه همیشه شما معلم من بوده‌اید، اظهار کرد: همیشه کار من را ارزیابی کرده‌اید و راهنمایی‌های خوبی داشته‌اید. قلمی که در دست شما هست در دست حضرت حافظ، فردوسی بزرگ و مولانا بوده است و ارزش بسیاری دارد.

وی ادامه داد: سالگرد ایسنا را به همه عزیزانی که در این خبرگزاری بزرگ مشغول به فعالیت هستند تبریک می‌گویم. سال گذشته برپایی تولدم در ایسنا خاطرات بسیار ماندنی را برایم رقم زد.

به گزارش ایسنا، اخیرا کتابی با نام «حدیث پیر فرزانه» به عنوان پژوهشی منظوم در زندگی و آثار هنری استاد جمشید مشایخی توسط فرود شمخانی (شباهنگ) منتشر شده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied