شمانیوز
شما نیوز

رسانه‌های مستقل آمریکا: کسانی که برای ۱۱ سپتامبر شادی کردند صهیونیست بودند نه مسلمان

رسانه‌های مستقل آمریکایی، دروغ صهیونیستی «دونالد ترامپ» جمهوری‌خواه را افشا کردند و گفتند، کسانی که برای 11 سپتامبر شادی کردند، صهیونیست بودند نه مسلمان.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های مستقل آمریکایی در گزارش‌های اخیر خود از دروغ بزرگ نامزد حزب جمهوری‌خواه، پیش از راه‌یافتن به کاخ‌سفید، پرده برداشته‌اند که قصد داشته با خوش‌خدمتی دیگری نزد صهیونیست‌ها، موج دیگری علیه مسلمانان و گسترش اسلام‌هراسی به راه بیندازد.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیراً مدعی شده بود شخصاً شاهد جشن و پایکوبی عده‌ای از مسلمانان ساکن ایالت «نیوجرسی» در زمان وقوع حادثۀ 11 سپتامبر از صفحه تلویزیون بوده است. رسانه‌های مستقل آمریکا و کانادا ضمن دروغگو خواندن این نامزد 69 سالۀ میلیاردر، فاش کرده‌اند کسانی که «دونالد ترامپ» مدعی شادی آنها پس از این واقعه شده است، در اصل، صهیونیست و مقیم اراضی اشغالی فلسطین بوده‌اند نه مسلمان.

نشریه اینترنتی «راو استوری» نیز به‌تازگی به جمع سایر نشریات دیگر در این مسأله پیوسته است. پیش از این نشریه‌هایی مانند «گلوبال ریسرچ» و «موندو ویس» به این مسأله پرداخته بودند.

راو استوری می‌نویسد: «در حالی که ترامپ همچنان در تکرار ادعاهای خود مبنی بر شادی هزاران مسلمان از انفجار برج‌های دوقلوی نیویورک مصر است، بگذارید قدری تأمل کنیم و به اخبار آن روزها بازگردیم تا ببینیم آیا براستی این افراد مسلمان بودند یا خیر.»

به نوشته این وبگاه تحلیلی، این نامزد جمهوری‌خواه به‌قدری خود را در مخمصۀ دروغ خودساخته‌اش گرفتار کرده که با هیچ سند رسانه‌ای یا گزارش نهادهای اجرایی آمریکا نیز قادر به اثبات مدعای خود نیست.

علاوه بر رسانه‌های مستقل، دروغ بزرگ این فرد حتی باعث حیرت روزنامه‌هایی مانند واشنگتن پست، نیویورک تایمز و همچنین شبکه سی‌ان‌ان شده است.

نشریه اینترنتی مستقل «گلوبال ریسرچ» کانادا، به نقل از وبگاه «Black Agenda Report» می‌نویسد قضیه از این قرار بوده که صبح یازدهم سپتامبر 2001، پنج صهیونیستِ مقیم اراضی اشغالی فلسطین، درحالی که سوار بر یک وَن سفید بودند، خود را به پارک «لیبرتی استِیت» در شهر «جِرزی‌سیتی» ایالات نیوجرسی می‌رسانند و در آنجا درحالی که صحنۀ سوختن برج‌های نیویورک را در پس‌زمینۀ عکس‌های خود قرار می‌دهند، با ابراز شادی و انجام حرکات موزون، اقدام به گرفتن تصاویر یادگاری می‌کنند.

وبگاه «ای‌بی‌سی نیوز» در این خصوص اضافه می‌کند که: «این افراد چندی بعد توسط پلیس نیوجرسی در ورزشگاه «جایِنتس» در شهر "رادِرفورد شرقی" دستگیر شدند.»

نشریه راو استوری در پایان یادآور می شود که برخی نهادهای اطلاعاتی آمریکا پس از دریافت گزارش پلیس، به افراد مذکور بعنوان یک گروه جاسوسی رژیم صهیونیستی در پوشش اطلاعاتیِ گردشگر مشکوک شده بودند. درنهایت، این پنج جوان صهیونیست، پس از چند روز با هماهنگی سفارت اسرائیل در آمریکا آزاد شده و به اراضی اشغالی فلسطین بازگردانده می شوند.

«گِلن فورد» در انتهای گزارش خود در وبگاه تحلیلی «بلک اَجندا ریپورت» می‌نویسد: «اما براستی کدام‌یک را باید دروغگوی بزرگتر نامید؟ دونالد ترامپ سرمایه‌‌دار، که تنها سعی در گرمیِ بازار خود در بحبوحۀ تبلیغات انتخاباتی دارد، یا مجموعۀ رسانه‌های جریان‌ساز همسو (MSM) در آمریکا که با پنهان‌کردن کلیدی‌ترین قسمتِ دروغ ترامپ، همچنان برای خوش‌خدمتی به جریان صهیونیسم، در دروغگویی به مردم خود مشتاق و حاضر یراق هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MA1Y4F
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied