شمانیوز
شما نیوز

شرکت مترو اصفهان استخدام می کند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): شرکت مترو منطقه اصفهان به منظور تکمیل کادر خود از واجدین شرایط مرد ثبت نام می نماید دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم یا فوق دیپلم در رشته های برق و مکانیک و یا گرایش های مرتبط دارا بودن گواهینامه پایه یک راهنمایی و رانندگی مهلت ثبت نام فقط تا تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ می باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

شرکت مترو منطقه اصفهان به منظور تکمیل کادر خود از واجدین شرایط مرد ثبت نام می نماید دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم یا فوق دیپلم در رشته های برق و مکانیک و یا گرایش های مرتبط دارا بودن گواهینامه پایه یک راهنمایی و رانندگی مهلت ثبت نام فقط تا تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ می باشد.

شرایط عمومی:

الف: تابعیت و اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

ب: گذراندن مراحل گزینش و استخدامی شرکت مترو منطقه اصفهان.

ج: نداشتن سوء پیشینه و عدم اشتهار به فساد اخلاقی .

د: دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا داشتن معافیت دائم غیر پزشکی.

شرایط اختصاصی:

الف : ساکن شهر اصفهان

ب: داشتن حداقل سن ۲۱ سال و حداکثر سن برای دیپلم ۲۵ و فوق دیپلم ۲۷ سال.

چ: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از رشته های برق، مکانیک و یا گرایش های مرتبط، و یا دیپلمه های دارای گواهینامه مهارت فنی برق و مکانیک و گرایش های مرتبط مورد تایید سازمان فنی حرفه ای وزارت کار (به استثناء دیپلمه های کار و دانش)

خ : داشتن دید (۱۰/۱۰) با چشم غیر مسلح در هر دو چشمج: داشتن گواهینامه پایه یک راهنمایی و رانندگید: عدم ابتلا به هر میزانی از کورنگی ، اختلالات محوری چشم، اختلال در دید بعد و عمیق، شب کوری، اختلالات قرنیه، ضعف یا نقص در عضلات چشم و تمامی اختلالات بینایی که توانایی ایجاد اشکال را در عملکرد شغلی دارا می باشند.

ه : عدم ابتلا به بیماری و یا اختلالاتی که موجب محدودیت حرکت در اندام های فوقانی، تحتانی و سروگردن گردیده و یا موجب اختلال در عملکرد مناسب شغلی می گردد. کلیه نواقص بدون علامت و یا علامتدار ستون فقرات که توانایی ایجاد اختلال در عملکرد شغلی را داشته باشد.

و : نداشتن نقص شنوایی بر اساس تست های کلینیکی و پاراکلینیکی تخصصی (آستانه شنوایی حسی، عصبی و هدایتی در تمام فرکانسها تا ۲۰ دسی بل).

ز: عدم اعتیاد و سو مصرف به مواد مخدر و یا روانگردان.ح: عدم ابتلا به هر میزانی از بیماریهای عصبی و روانی، اختلالات خلقی و شخصیتی، اختلالات اضطرابی، روان پریشی، شبه جسمی. ( هر گونه اختلال اعصاب و روان می تواند بر اساس تست های تخصصی به صلاحدید روانپزشک تشخیص داده شود.)

ط: عدم ابتلا به بیماری های قلبی، اختلالات متابولیک،اندوکرین (به خصوص تیرویید)، تنفسی، مغز و اعصاب، خونی، داخلی به خصوص ( فشار خون و قند خون)، ارولوژی و نفرولوژی، اختلالات اتو ایمیون و بافت همبند، ژنتیک، مشکلات گفتاری و ادراکی و ارتباطی و هرگونه اختلالی که موجب اشکال در عملکرد شغلی گردد.

ی: تست های پاراکلینیک مورد نیاز شامل انجام آزمایش کامل (خون، ادرار،مدفوع) اودیومتری، اپتومتری، اسپیرومتری، گرافی (گردنی، سینه ای، کمری) نوار قلبی، نوار مغزی ( نتیجه تست اول معتبر بوده و نتایج بعدی آنرا نقض نمی نماید)

ک: دارا بودن قد حداقل ۱۷۰ سانتیمتر و حداکثر ۱۸۵ سانتیمتر و وزن متناسب با قد (BMI بین ۲۰ تا ۳۰)

ل: تایید در معاینات عمومی طب کارتبصره: شرایط بالا و صحت و سلامتی پزشکی متقاضی را پزشکان متخصص و مورد اعتماد شرکت یا سازمان مربوطه احراز می کنند.

برای ثبت نام در شرکت مترو منطقه اصفهان کلیک فرمایید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی