شمانیوز
شما نیوز

دید کم و مه غلیظ گلف‎ایر بحرین را در زاهدان فرود آورد

مسئول روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: شرایط جوی نامساعد در منطقه فرودگاه بین‎المللی هاشمی‌نژاد مشهد مانع از فرود پرواز گلف‎ایر بحرین در این فرودگاه شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

حمیدرضا پارسا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شرایط جوی نامساعد در منطقه فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد صبح امروز یکشنبه مانع از فرود پرواز گلف یر بحرین در این فرودگاه شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

روابط عمومی شرکت فرودگاه های سیستان و بلوچستان افزود: پرواز بحرین مشهد به شمار 324 متعلق به شرکت هواپیمایی گلف یر بحرین که مقرر بود ساعت 5.10 دقیقه صبح یکشنبه در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد بر زمین بنشیند به دلیل شرایط جوی نامساعد در منطقه فرودگاهی مشهد و دید کم از ادامه مسیر به سمت این فرودگاه انصراف داد و به سمت فرودگاه زاهدان تغییر مسیر داد.

این مسئول ادامه داد: پرواز بحرین مشهد از نوع ایرباس 320 به دلیل شرایط بد جوی و دید کمتر از 200 متر با 44 مسافر در ساعت 5.42 دقیقه صبح در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

وی گفت: این پرواز پس از مساعد شدن شرایط جوی فرودگاه مشهد در ساعت 10.23 دقیقه فرودگاه زاهدان را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.

پارسا بیان کرد: این پرواز به دلیل شرایط جوی نامساعد مجدد فرودگاه مشهد، از بیرجند به سمت مبدا کشور بحرین تغییر مسیر داده و ساعت 12.44 دقیقه بحرین نشست.

گفتنی است، پرواز هواپیمایی آسمان به شماره 850852 در مسیر تهران ـ زاهدان ـ مشهد مقدس با تاخیر بیش از دوساعت از مبدا انجام شد.

انتهای پیام/3139/ش20

http://fna.ir/K14YSB
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied