شمانیوز
شما نیوز

نقش مربی مجارستانی در وزنه‌برداری ایران چیست؟

مربی مجارستانی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی در ماه، هیچ نقش و شرح وظیفه مشخصی در تیم ملی ایران ندارد.

به گزارش مشرق ، جورج زالای مربی مجارستانی تیم ملی وزنه‌برداری ایران که حدود 7 سال است در جمع کادر فنی تیم ملی حضور دارد با حقوق ماهیانه 7 هزار دلار که چیزی در حدود 25 میلیون تومان می‌شود هیچ شرح وظیفه مشخص و نقشی در آماده‌سازی و هدایت وزنه‌برداران کشورمان در مسابقات جهانی آمریکا نداشت.

او که نه در تمرینات نقش پر رنگی دارد و نه در انتخاب وزنه‌ها، کوچینگ و هدایت وزنه‌برداران؛ فقط در این مسابقات حضور یافت تا هزینه‌ای اضافه را بر دوش فدراسیون وزنه‌برداری گذاشته باشد.

اردونشینان تیم ملی وزنه‌برداری در 10 روز حضورشان در آمریکا تمام برنامه‌های تمرینی خود را با حسین توکلی و سیدمهدی پانزوان هماهنگ می‌کردند و زالای که حقوقی چند برابر تمام اعضای کادر فنی دریافت می‌کند به هیچ وجه مورد اقبال اردونشینان نبود به طوری که حتی برای انتخاب وزنه‌ها نیز با او هماهنگی انجام نمی‌شد.

زالای حتی در کوچینگ و هدایت وزنه‌برداران روی صحنه مسابقات جهانی نیز جایی نداشت و شاهد بودیم که به جای او مجید عسگری وزنه‌بردار دسته 62 کیلوگرم کشورمان کادر فنی تیم ملی را در زمان مسابقات ملی‌پوشان همراهی می‌کرد.

براستی نفس حضور جورج زالای در اردوها و مسابقات چیست؟

چرا باید ماهیانه 25 میلیون تومان از بودجه این رشته ورزشی که مشکلاتش کم هم نیست خرج مربی‌ای شود که هیچ نقشی در اردوها و مسابقات ندارد؟

سوال اصلی اینجاست که آیا فدراسیون وزنه‌برداری اعتقادی به این مربی ندارد که در این صورت مشخص نیست چرا از او در اردوها و سفرها استفاده می‌شود؟

و سوال بعدی اینکه اگر فدراسیون وزنه‌برداری توانایی و علم او را قبول دارد چرا وظایف و حوزه فعالیتش را مشخص نمی‌کند که حداقل در ازای حقوق 25 میلیونی بهره مناسبی نیز از قابلیت‌های او ببرد؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied