شمانیوز
شما نیوز

آخرین خبرها از فیلم کیانوش عیاری

کیانوش عیاری فیلم جدید خود را با همکاری دوباره با مهدی هاشمی جلوی دوربین می‌برد.

کیانوش عیاری فیلم جدید خود را با همکاری دوباره با مهدی هاشمی جلوی دوربین می‌برد.

این کارگردان سینما در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، درباره فیلم جدیدش که پروانه ساخت آن صادر شده است، بیان کرد: در حالیکه پیش‌تولید این فیلم سپری می‌شود، هنوز مشغول نگارش فیلمنامه «کاناپه» هستم.

او که ترجیح داد فعلا از داستان فیلم اطلاعاتی منتشر نشود،‌ ادامه داد: مشخص نیست فیلمبرداری «کاناپه» چه زمانی آغاز می‌شود، اما ساخت آن را قطعا امسال شروع می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد فیلم خود را در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش دهد،‌مطرح کرد: اول تلاشم می‌کم کارم را به درستی انجام دهم و اگر برای نمایش در جشنواره فجر هم آماده شد اقدام می‌کنم.

عیاری همچنین درباره بازیگران این فیلم به ایسنا گفت: در خبرها آمده بود که شهاب حسینی در این فیلم بازی می‌کند،‌اما او قرارداد دارد و تا دو سه ماه آینده سر فیلمبرداری است. البته کوشش می‌کنم که در صورت امکان مهدی هاشمی حضور داشته باشد و «کاناپه» با بازی او جلوی دوربین برود.

کارگردان فیلم «خانه پدری» با اشاره به اینکه دیگر بازیگران فیلم جدیدش هنوز مشخص نیستند، درباره آخرین وضعیت «خانه پدری» اظهار بی‌اطلاعی کرد و ادامه داد: با توجه به نمایش این فیلم در دانشگاه تهران که مدتی قبل لغو شد، فعلا قرار نیست «خانه پدری» در جایی نمایش داده شود بنابراین برنامه‌ای برای آن نداریم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied