شمانیوز
شما نیوز

تدابیر امنیتی استثنایی در پاریس/ 2800 پلیس، امنیت نشست تغییرات آب و هوایی را تامین می‌کنند

2 هفته بعد از حملات تروریستی پاریس، برگزاری نشست بین المللی تغییرات آب و هوایی با حضور رهبران بیش از 150 کشور جهان، چهره پایتخت فرانسه را دوباره پلیسی و امنیتی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از یو اس ای تودی، 2 هفته بعد از حملات تروریستی پاریس، برگزاری نشست بین المللی تغییرات آب و هوایی با حضور رهبران بیش از 150 کشور جهان، چهره پایتخت فرانسه را دوباره پلیسی و امنیتی کرد.

براساس این گزارش، بیش از 2800 پلیس اطراف محل برگزاری نشست تغییرات آب و هوایی در شمال پاریس را محاصره کرده تا امنیت آن را تامین کنند. در این نشست باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، شی جینپینگ رئیس جمهوری چین و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز حضور دارند.

براساس گزارشها، قرار است باراک اوباما در محل حملات تروریستی پاریس حاضر شود و به قربانیان این حوادث ادای احترام کند.

علاوه بر نگرانی از وقوع حملات تروریستی مشابه آنچه که 2 هفته پیش در چند مایلی محل برگزاری نشست رخ داد، اعتراضات مردمی به برگزاری این نشست نیز بر نگرانی مقامات فرانسوی افزوده است.

روز یکش شنبه هزاران نفر از معترضان به این نشست با تجمع در میدان رپوبلیک پاریس با پلیس ضد شورش فرانسه درگیر شدند و پلیس مجبور شد بیش از یکضد نفر از معترضان را بازداشت کند.

قرار است از روز دوشنبه پاریس میزبان بیست و یکمین نشست جهانی تغییرات آب و هوا باشد. این نشست مهم بین المللی از روز 9 آذر تا 20 آذر با حضور نمایندگان 195 کشور، توسط سازمان ملل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/13AVS1
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied