شمانیوز
شما نیوز

گاهی با تیم‌های عربی به مشکل می‌خوریم/ برخورداری: ایران قهرمان آسیا است، نه قطر

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: با توجه به شرایطی که تیم قطر دارد باید بگویم که قطر قهرمان آسیا نیست، بلکه ایران قهرمان است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید برخورداری درمورد عملکرد تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: هدف ما رسیدن به فینال مسابقات بود که محقق شد؛ برای رسیدن به این هدف بازیکنان با تمام توان خود را به کار گرفتند. ما پیش از مسابقات هم تقریباً مطمئن بودیم که به فینال راه پیدا می کنیم، اما در این راه تنها بحرین حریف نسبتاً سرسختی بود که خوشبختانه توانستیم آن را هم شکست دهیم.

وی با بیان اینکه بازی فینال برابر قطر واقعاً یک مسابقه نا برابر بود، ادامه داد: قطری ها بازیکنان غیرقطری زیادی در ترکیب خود دارند و همین موضوع باعث شده است تا آنها به نوعی منتخب جهان باشند. ما خیلی تلاش کردیم تا به فینال برسیم، اما جدال با قطر میزبان منصفانه نبود. قطری تیمی آسیایی محسوب نمی شود و به این ترتیب باید گفت که ایران قهرمان آسیا شده است، چراکه تمام تیم ها را شکست دادیم.

برخورداری با اشاره به رقابت های قهرمانی آسیا که در بحرین برگزار خواهد شد، عنوان کرد: کارمان در آن مسابقات هم سخت است، چون بازهم باید با قطر روبرو شویم و این رقابت واقعاً عادلانه نیست. ضمن اینکه بحرین با هدایت ماچک در خانه واقعا خوب بازی می کند؛ من پیش از این هم در قطر بازی کرده بودم و می دانم که ورود به سالن آنجا مانند ورود به جهنم است. بحرین هم تیمی عربی است که سبک خاص خود را دارند و برخی مواقع ما در مواجه با آنها به مشکل می خوریم.

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران توانایی تیم ملی را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: حالا که در جایگاه دوم قرار گرفته ایم هم این شانس را داریم تا بتوانیم یک بار دیگر تلاش کنیم و المپیکی شویم. ما به عنوان ملی پوشان باید تلاش خود را مضاعف کنیم، چراکه کارمان به مراتب سخت تر شده است، اما اگر بتوانیم موفق شویم و به هدف خود برسیم تمام خانواده هندبال از این موضوع سود می کند.

منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied