شمانیوز
شما نیوز

هشدار رهبری درباره نفوذ ملی است/ جاسوس‌های دستگیر شده اعترافاتی کرده‌اند

یک عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که هشدار مقام معظم رهبری درباره نفوذ نه یک هشدار جناحی، بلکه یک هشدار ملی است.

یک عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که هشدار مقام معظم رهبری درباره نفوذ نه یک هشدار جناحی، بلکه یک هشدار ملی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نفوذ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هشدار دادند که باید مراقب نفوذ دشمن در مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بود و فرمودند که خطرناکتر از همه این‌ها نفوذ فرهنگی است که از درون به ملت آسیب می رساند. این هشدار نه خطی، نه جناحی و نه حزبی است، بلکه یک هشدار ملی به حساب می‌آید.

وی افزود: کلید واژه نفوذ واژه‌ای است که مقام معظم رهبری بعد از مسائل برجام در رهنمودهای خودشان داشتند و نشان از درایت،‌ بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب بعد از برجام است. ایشان به عنوان چشم بیدار ملت،‌ دشمن را دقیق شناختند و روشهای دشمن را دقیقا تحلیل کردند و با این کلید واژه هشدار دادند که باید مراقب نفوذ دشمن بود.

خاتمی با بیان اینکه مراقبت در عرصه نفوذ کشور را از خطر می رهاند یادآور شد:‌ این واژه‌ای است که دقت در آن می‌تواند سبب هوشیاری و بصیرت شود. نباید بعضی ها با واژه‌هایی مثل استفاده جناحی جلوی روشنگری ها در این باره را بگیرند چون چه بخواهند چه نخواهند آمریکا برای نفوذ دست و پا می زند. روشن است که در خود واژه نفوذ،‌ پنهانکاری خوابیده است و دشمن به طور علنی نمی ‌گوید که من آمده‌ام تا نفوذ کنم.

وی همچنین بیان کرد: این فرمایش حضرت آقا ریشه قرآنی هم دارد. 350 آیه قرآن مربوط به منافقین است. منافقین یعنی همین نفوذی‌ها. قرآن می فرماید که در بین شما کسانی هستند که برای دشمنان جاسوسی می‌کنند. این‌ها همان نفوذی‌ها هستند. هشدار مقام معظم رهبری یک هشدار اساسی است که مراقبت در این زمینه کشور را در مقابل خطر بیمه می‌کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه عنوان کرد: از همه دلسوزان نظام اسلامی تقاضا می کنم که به تبیین این واژه و شیوه های نفوذ دشمن بپردازند نه اینکه با استفاده از کلماتی مثل جناحی و امثالهم جلوی تحلیل این خط را بگیرند. می‌گویند یک روز قصه فتنه بود،‌ یک روز قصه نفوذ و یک روز قصه پایگاه دشمن. بله این‌ها واقعیاتی هستند که وجود داشته و دارند و چرا برخی‌ها می‌خواهند انکار کنند؟

وی خاطر نشان کرد: در سال 88 جریان فتنه بوده و الان جریان نفوذ است. در مقطعی هم برخی رسانه ها پایگاه دشمن شده بودند ولی کسانی اگر اینچنین فکر کنند که این واژه‌ها برای سرکوب عده‌ای و میدان دادن به عده دیگری است اشتباه می‌کنند. این حرف تحریف جدی واقعیت و دروغی بزرگ است.

خاتمی در پایان گفت: کسانی که خط درست را دنبال می‌کنند کسی به سراغشان نمی‌آید. مشخص است که این‌ها که نفوذی دشمن هستند یا از دشمن پول گرفته‌اند کما اینکه همین جاسوس‌های دستگیر شده اعترافاتی هم کرده اند، باید بهراسند و نگران باشند، اما آن‌ها که خط‌شان سالم است جای نگرانی ندارند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied