شمانیوز
شما نیوز

توطئه غرب برای ایجاد شکاف در ائتلاف شرق/ تضاد دموکراسی ادعایی آمریکا با سلب حقوق ملت سوریه

رئیس اتحادیه قبایل عربی حامی مقاومت با تاکید بر اینکه پیروزی‌های مقاومت موجب کاهش نفوذ آمریکا در منطقه شده است، گفت: دخالت آمریکایی‌ها در تعیین سرنوشت ملت سوریه دروغ آنها درباره دموکراسی را رسوا می‌کند.

«معن الجربا» رئیس اتحادیه قبایل عربی حامی جبهه مقاومت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت پیروزی های مقاومت را موجب کاهش نفوذ آمریکا در خاورمیانه دانست.

وی تاکید کرد: متحدان آمریکا در حمایت از منافع این کشور در منطقه شکست خورده اند به خصوص اسرائیل که تاکنون نتواسته لبنان و فلسطین را به زانو درآورد، متحدان آمریکا امروز در سلطه بر عراق، سوریه و یمن ناکام بوده اند.

الجربا گفت: بنابراین آمریکا و غرب درصدد ایجاد شکاف در ائتلاف شرق هستند که هم اینک همه بازی در منطقه را در اختیار دارند، به خصوص که ائتلاف شرق توانسته در ائتلاف آمریکا و متحدانش نفوذ کند و فرانسه را به طرف خود بکشاند، فرانسه امروز خواستار همکاری با ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم شده اند.

وی افزود: آمریکا و غرب به دنبال این هستند که حق تعیین سرنوشت را از ملت سوریه گرفته و رئیس جمهوری را همسو با منافع خود روی کار آورند و این بزرگ ترین شاهد بر دروغ پردازی آنها درباره دموکراسی و آزادی است که سر ما را با آن خورده اند.

رئیس اتحادیه قبایل عربی حامی مقاومت تصریح کرد: بشار اسد رئیس جمهور منتخب ملت سوریه است و این ملت سوریه است که درباره ماندن یا رفتن او تصمیم می گیرند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/L922WR
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied