شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی به دختران در کلاس موسیقی-سند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): روزنامه انگلیسی «دیلی میل» فاش کرد یک معلم موسیقی با سوء استفاده از فضای کلاس موسیقی که در اتاق های آکوستیک برگزار می شد، به دختران نوآموز موسیقی تجاوز می کرده و فریادهای آنان به گوش هیچ کس نمی رسیده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از شبکه خبر، روزنامه انگلیسی فاش کرد: معلم موسیقی «مدرسه گیلدبال» که شهرت جهانی دارد، به علت تجاوز جنسی به دختران که برای آموختن موسیقی به کلاس های وی آمده بودند، به 11 سال حبس محکوم شد.

فیلیپ پیکت (Philip Pickett) شصت و چهار ساله این جنایت خود را در اتاق های ضد صدا (آکوستیک) مرتکب می شد تا سر و صدای دختران شنیده نشود.

فیلیپ پیکت، معلم موسیقی در انگلیس، در فاصله سال های 1979 تا 1983، چندین بار به شاگردانش تجاوز جنسی کرده بود

وی این تجاوزگری ها را در فاصله سال های 1979 تا 1983 صورت داده بود. معلم موسیقی در دادگاهی که این ماه میلادی در «اولد بیلی»(Old Bailey) برگزار شد، مجرم شناخته و محکوم شد.

  • مدرسه موسیقی مزبور از محکمه معلم خطاکار و حکم دادگاه استقبال کرده است.

معلم موسیقی، 25 سال در این مدرسه موسیقی که در لندن واقع است، آموزش می داد. وی چهار سال دوره تخلفش، به دو دختر تجاوز کرده و دو مورد دیگر هم برای این کار اقدام کرده بود.

برابر این گزارش، دادگاه اعلام کرد، جرم فیلیپ پس از آن به آگاهی پلیس رسانده شد که یکی از قربانیان جنایت وی، از پرونده رسوایی جنسی جیمی سویل(، مجری سابق شبکه بی بی سی) و رسانه ای شدن آن با خبر شد.

فیلیپ، معلم موسیقی، سال ها پیش به دخترانی که شاگردش بودند، در مدرسه مشهور موسیقی لندن، تجاوز کرده بود

قاضی «چارلز واید» حکم فیلیپ را امروز، جمعه، 1 اسفند 1393، پس از دادگاه وی که اوائل همین میلادی برگزار شد، اعلام کرد.

افشای تجاوز جنسی یک معلم موسیقی به دخترانی که برای یادگیری به مدرسه موسیقی لندن آمده بودند

دختر نوآموزی که در مدرسه موسیقی هدف هوس بازی معلم خود قرار گرفته بود، آن موقع 16 سال داشت.

نوآموز پس از بیش از 30 سال فاش کرد معلم موسیقی به دختر نگون بخت گفته بود برای اینکه تنفسش برای اجرای موسیقی بهتر شود، باید لباسش را درآورد و روی زمین بخوابد. پس از اینکه وی از روی سادگی و ناآگاهی، چنین کاری را کرده بود، هدف تجاوز معلمش قرار گرفته بود!

مدرسه موسیقی گیلدبال در انگلیس، جایی که فیلیپ، معلم موسیقی، به شاگردانش تجاوز کرده بود

در دادگاه گفته شد، دختر موضوع این جنایت را به خانواده اش می گوید؛ پدر و مادر دختر نیز در نامه ای، موضوع را به مدرسه موسیقی گزارش می کنند و نگرانی و شکایت شان را مطرح می کنند، با این حال، پس از گذشت مدتی قابل توجه، مقامات مدرسه می گویند چون شکایت دیگری در این زمینه دریافت نکرده اند، اعلام کردند بهتر است نوآموز موسیقی، باقی کلاس هایش را در جایی دیگر پیگیری کند!

این گزارش حاکی است پیکت در سال 2013 به علت دست داشتن در این تجاوزگری ها بازداشت شد؛ پس از آن بود که شمار دیگری از زنان (همان نوجوانان نوآموز موسیقی آن دوره) مراجعه و اعلام کردند هدف تجاوزگری وی قرار گرفته بودند.

آقای فیلیپ، معلم موسیقی، در جوانی اش، به شماری از شاگردانش در کلاس موسیقی مدرسه گیلدبال لندن، تجاوز جنسی کرده بود

برابر این گزارش، فیلیپ پس تخلف به دختر نوجوان 16 ساله، به دو شاگرد دیگرش که 21 ساله و 17 ساله بودند ، تجاوز کرده بود.

دادگاه علت وقوع چنین تخلفی را اعتماد بیش از حد به معلم موسیقی اعلام کرد و از خانواده ها خواست در این باره بیشتر هوشیاری نشان دهند و به فرزندانشان آگاهی دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied