شمانیوز
شما نیوز

داعش یک دانشجو را زنده به آتش کشد-تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تروریست‌های تکفیری با به آتش کشیدن یک دانشجوی جوان او را کنار یکی از خیابان‌های کراچی‌‌ رها کرده و متواری شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از ابنا؛ منابع پاکستانی اعلام کردند افراد مسلح نا‌شناس یک دانشجو را در کراچی به آتش کشیدند.

یک مسئول امنیتی پاکستانی با تایید این خبر گفت: افراد مسلح «حارث جاوید» دانشجوی پاکستانی را که سه روز قبل ربوده بودند در شهر کراچی ربوده بودند در خیابان به آتش کشیدند.

این جنایت هولناک روز جمعه صورت گرفته و تروریست‌ها او را کنار یکی از خیابان‌های کراچی رها کرده و متواری شدند.

این مسئول امنیتی پاکستانی تصریح کرد این دانشجوی پاکستانی با کمک مردم توانسته آتش را خاموش کند و از مرگ نجات یابد.

وی اکنون در یکی از بیمارستان‌های کراچی بستری شده است.

به دنبال وقوع این حادثه نیروهای امنیتی پاکستانی تحقیق برای کشف جزئیات این حادثه و پیدا کردن عاملان آن را آغاز کرده‌اند.

تروریست‌های تکفیری در پاکستان طی ماه‌های اخیر با افزایش اقدامات تروریستی قتل‌های هدفمند دهها تن از شیعیان و مسلمانان را در شهرهای کراچی، پیشاور و راولپندی به شهادت رسانده‌اند.

تروریست‌های تکفیری در پاکستان طی ماه‌های اخیر با افزایش اقدامات تروریستی قتل‌های هدفمند دهها تن از شیعیان و مسلمانان را در شهرهای کراچی، پیشاور و راولپندی به شهادت رسانده‌اند.

این جنایت‌ها اغلب توسط عناصر تروریستی گروه تحریک طالبان و گروهک‌های تروریستی منشعب از این گروه مانند جندالله صورت می‌گیرد اما مدتی است که تروریست‌های تکفیری داعش نیز با نفوذ در این پاکستان فعالیت‌های خود را علیه مسلمانان آغاز کرده‌اند.

داعش پاکستان در اولین جنایت خود یکی از شهروندان شیعه پاکستان به نام «جابر حسین» را پس از ربودن در جنوب منطقه کرمان در شمال پاکستان سر برید که این اولین جنایت ضدشیعه تشکیلات تروریستی با عنوان داعش در پاکستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied