شمانیوز
شما نیوز

اعدام اخلال‌گر اقتصادی در خرم آباد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رازانی بر عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی و احقاق حقوق مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

داداستان عمومی شهرستان خرم اباد از اعدام مفسد اقتصادی که پول های بسیاری از مردم خرم اباداخذ کرده خبرداد.

به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: ب.و که سال‌های گذشته پول زیادی از مردم اخذ و مشکلات فراوانی برای آن‌ها ایجاد کرده بود پس از رسیدگی قضایی و به موجب قانون اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور، به اعدام محکوم و حکم صادره صبح اخلال‌گر اقتصادی در خرم‌آباد اعدام شدچهارشنبه 6 اسفندماه در زندان خرم‌آباد اجرا شد.
سعید رازانی افزود: این اخلال‌گر اقتصادی سال 1385 به جرم 18 میلیارد و 600 میلیون تومان کلاه‌برداری از یک‌هزار و 323 نفر دستگیر و روانه زندان شده بود.
دادستان خرم‌آباد گفت: این مجرم همچنین از سال 1379 تا زمان دستگیری به فروش خودرو اشتغال داشت و به ازاء دریافت پول، به مشتری‌های خود انواع خودروهای صفر کیلومتر زیر قیمت بازار تحویل می‌داد که با همین ترفند اعتماد تعداد زیادی از مردم را به خود جلب کرده و مبالغ کلانی از آن‌ها گرفته بود اما به تدریج از عمل به تعهدات خود سر باز زد که با طرح دعوی شاکیان دستگیر و روانه زندان شد.
رازانی بر عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی و احقاق حقوق مردم تاکید کرد.
قابل ذكر است سال 1385 پس از رسیدی به پرونده اختلاس این شخص و اطرافیانش، 2 تن از همدستان وی به ترتیب به 10 سال و 6 ماه حبس تعزیری محکوم و دو تن دیگر تبرئه شدند.
متهمان به اتهام اختلاس، ارتشاء و کلاه‌برداری در شعبه 102 دادگاه خرم‌آباد محاکمه شدند که براساس رای صادره "باباخان- و" به اعدام محکوم شد و همسر وی به 6 ماه حبس و فرزندش به نام آیت نیز به 10 سال حبس محکوم شد.
حكم اعدام این متهم مهرماه 1389 اعلام شده بود كه به دلیل اعتراض وی به این رأی و رسیدگی به مجدد به موضوع، تاكنون توسط دیوان عالی كشور تایید نشده بود، اما پس از تأیید نهایی (باباخان- و) صبح امروز در زندان مركزی خرم‌آباد به دار مجازات آویخته شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied