شمانیوز
شما نیوز

بازگشت مجری مشهور به تلویزیون

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیر شبکه یک گفت: گفت وگوهایی برای حضور شهیدی فر در این شبکه انجام شده است و ایشان هم طرحش را به شبکه ارائه داده است.

 بازگشت مجری مشهور به تلویزیون

محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما که صبح امروز از پشت صحنه سریال «تعبیر وارونه یک رویا» فریدون جیرانی بازدید کرد در رابطه با پخش فیلم های نوروزی تلویزیون گفت: 60 الی 70 درصد از کارهای اولیه برای پخش فیلم های نوروزی از شبکه های تلویزیونی انجام شده است و فقط توزیع آن ها در شبکه ها باقی مانده که قرار است آن هم به زودی انجام شود.

وی افزود: در مجموع سه فیلم مربوط به تولیدات خودمان است و تعدادی فیلم های ایرانی و خارجی خریداری کرده ایم تا در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش شود.

احسانی درباره پخش فیلم سینمایی « شیار 143 » در ایام نوروز از تلویزیون تصریح کرد: شنیده ام که در تأمین برنامه بحث خرید حق پخش فیلم «شیار 143» مطرح شد، اما اطلاع دقیقی درباره به نتیجه رسیدن آن ندارم. تلاش می کنیم تا فیلم های خارجی خوبی خریداری کنیم تا در ایام نوروز برای مخاطبان پخش شود.

وی تصریح کرد: برنامه های غیرنمایشی شبکه های سیما تا حد زیادی متأثر از ایام فاطمیه است. برخی مستند ها و فیلم هایی که برای پخش در نوروز آماده کردیم، مضمون «مادر» و «مقام زن» را خیلی برجسته کرده است.

مدیر شبکه یک افزود: گفت وگوهایی برای حضور شهیدی فر در این شبکه انجام شده است و ایشان هم طرحش را به شبکه ارائه داده است؛ انشالله از اوایل سال 94 یک برنامه مشابه «پارک ملت» با اجرای ایشان داشته باشیم.

تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied