شمانیوز
شما نیوز

روزنامه همدلی هم آمد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه همدلی گفته است این روزنامه 10 سال به صورت هفته نامه در استان خوزستان منتشر شد و در آن زمان به دلیل حضور در شورای شهر تهران و دو دوره مجلس شورای اسلامی امکان فعالیت گسترده تر این نشریه وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

روزنامه «همدلی» به مدیر مسئولی ولی الله شجاع پوریان، نماینده دو دوره مجلس و عضو شورای شهر تهران و به سردبیری علی صالح آبادی، نماینده سابق مجلس که سابقه مدیر مسئولی و سردبیری روزنامه های همبستگی و ستاره صبح را دارد،انتشار خود را آغاز کرد.

روزنامه

مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه همدلی گفته است این روزنامه 10 سال به صورت هفته نامه در استان خوزستان منتشر شد و در آن زمان به دلیل حضور در شورای شهر تهران و دو دوره مجلس شورای اسلامی امکان فعالیت گسترده تر این نشریه وجود نداشت. والی الله شجاع پوریان افزود: مدتی بود که به دنبال تبدیل این نشریه از هفته نامه به روزنامه بودم به همین دلیل در دولت دهم درخواست دادم که باوجود پیگیری فراوانم بی نتیجه ماند از این رو در دولت یازدهم درخواستم را از هیات نظارت بر مطبوعات پیگیری کرده و در نهایت با روزنامه شدن آن موافقت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied