شمانیوز
شما نیوز

پوشش زنده/ مشروح برنامه 9 آذر نود

برنامه نود ۹ آذر با محوریت بررسی هفته سیزدهم باشگاه های کشور و دو بازی جام حذفی از ساعت ۲۲:۲۷ دوشنبه از شبکه سه سیما آغاز شد.

به گزارش مشرق ، در ابتدای برنامه سوال مسابقه پیام کوتاه درباره انتخاب بهترین هافبک چپ فوتبال ایران پس از انقلاب پخش شد. عادل فردوسی پور از بینندگان خواست بدون توجه به رنگ ها و باشگاه ها به گزینه ای که شایسته تر است رای دهند.

وی همچنین گفت بازیکنانی چون مسعود شجاعی، فریدون زندی، بهتاش فریبا، رضا احدی، مهرزاد معدنچی، پژمان نوری و محمدحسن انصاری فرد می توانستند در این لیست قرار بگیرند.

ترکیب تیم برتر تا این هفته نمایش داده شد که مجری برنامه نود اعلام کرد هفته گذشته کریم باقری به عنوان نفر اول به ترکیب راه یافت و با توجه به رای بینندگان خارج از کشور آندرانیک تیموریان هم راهی تیم ذخیره ها شد. همچنین ترکیب تیم منتخب با سیستم ۲-۴-۴ چیده خواهد شد.

آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی با استفاده از اپلیکیشن نود در خارج از کشور به شرح زیر بود که بیشترین آنها از کشور آمریکا است:

آمار بازی های ملی و افتخارات گزینه های نظرسنجی نود مرور شد:

مسابقه سپاهان و ذوب آهن از سری مسابقات نیمه نهایی جام حذفی با صعود شاگردان یحیی گل محمدی به فینال پخش شد.( ویدیو )

۱۸ دقیقه پس از آغاز برنامه آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که تا این دقیقه ۳۰۰ هزار نفر شرکت کرده بودند.

تیزری از پیش نمایش آنچه در برنامه ۹ آذر نود خواهید دید پخش شد.( ویدیو )

با نمایش حرکات خیره کننده رحمتی در تیزر برنامه فردوسی پور اعلام کرد هفته بعد برنامه ویژه ای با حضور سیدمهدی رحمتی خواهیم داشت.

مسابقه بعدی جام حذفی بازی نفت تهران برابر استقلال و صعود آبی پوشان با ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام حذفی بود.( ویدیو )

نمودار نتایج و برنامه جام حذفی نمایش داده شد.

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد. داوری مسابقه سپاهان و ذوب آهن با حضور وی بررسی شد که فنایی درباره آن گفت: تکل حدادی فر روی پای شریفی در محوطه جریمه خطا نبود و چون توپ را زد پنالتی نبود. کارت زرد دوم و اخراج بازیکن سپاهان درست بود چرا که حرکت غیرورزشی انجام داد و با دست جلوی حمله حریف را گرفت.

فنایی درخصوص داوری مسابقه نفت - استقلال گفت: کارت زرد اول یعقوب کریمی سخت گیرانه بود و یک خطای ساده بود. خطاهایی که پیام صادقیان معتقد بود در پشت محوطه جریمه توسط چشمی روی او انجام شده و داور اعلام نکرده نظرش درست بود و داور باید خطا اعلام می کرد که نکرد.( ویدیو )

تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک مصادف با هفته اول آذر بخش بعدی بود که پخش شد. شکست سنگین پنج بر صفر پرسپولیس برابر ایران جوان بوشهر در جام بسیج و ۵ آذر ۷۳، ۳ آذر ۷۳ و سالگرد درگذشت مرحوم پرویز دهداری معلم اخلاق، سالگرد درگذشت حسن صادقیان پدر مرحوم پیام صادقیان، بازی ۴ آذر ۷۹ و برتری ۱۹ بر صفر ایران مقابل گوام و ۴ آذر و انتخاب آلن راجرز افسانه ای به سرمربی گری پرسپولیس از جمله بخش های تقویم این هفته بود.( ویدیو )

قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه به کمک محمد فنایی انجام شد.

بررسی بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر آغاز شد و بازی سیاه جامگان و صبای قم مسابقه اول بود.( ویدیو )

در ادامه بازی گسترش فولاد و سپاهان در تبریز پخش شد.( ویدیو )

خلاصه و حواشی راه آهن و استقلال خوزستان با صعود موقت شاگردان ویسی به صدر جدول سومین مسابقه هفته سیزده بود که روی آنتن رفت.( ویدیو )

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied