شمانیوز
شما نیوز

دژاگه بهترین هافبک چپ ایران شد

در برنامه نود این هفته اشکان دژاگه به عنوان بهترین هافبک چپ بعد از انقلاب ایران انتخاب شد.

در برنامه نود این هفته اشکان دژاگه به عنوان بهترین هافبک چپ بعد از انقلاب ایران انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، برنامه نود این هفته ساعت 22:35 روی آنتن شبکه سه رفت رفت. در ابتدای برنامه عادل فردوسی‌پور توضیحاتی درباره سوال پیامکی ارائه کرد. در این برنامه همچنین بازی خاطرانگیز ایران و استرالیا با نگاه دیگری بررسی شد.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی این هفته به انتخاب بهترین هافبک چپ بعد از انقلاب ایران اختصاص داشت. بیندگان نود باید از میان مهدی ابطحی، احسان حاج صفی، حمید درخشان، اشکان دژاگه، سیروس دین محمدی، ابراهیم قاسم پور و علیرضا نیکبخت بهترین هافبک چپ بعد از انقلاب ایران را انتخاب می‌کردند. در نهایت نیز اشکان دژاگه با کسب 35.7 درصد آرا بهترین هافبک چپ بعد از انقلاب ایران شد.

بررسی حضور فرید کریمی در صبا

عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان روی خط برنامه آمد و اظهار کرد: فرید کریمی که سرباز بود نمی‌توانست قبل از اینکه به نیم فصل برسیم باشگاه تراکتورسازی را ترک کند و به صبا بپیوندد. یک بازیکن نمی‌تواند در یک نیم فصل در دو باشگاه بازی کند.

او درباره جدایی فروزان هم گفت: او بدون هیچ مشکلی از تیم جدا شد. اینگه گفته کاظمی فحاشی می‌کرده، درست نیست. شاید مربی فریاد بزند اما فحاشی نکرده است.

در ادامه شهبازی مسئول سازمان لیگ روی خط آمد و گفت: طبق قوانین بین الملی و داخی کریمی بدون هیچ مشکلی از تراکتور به صبا آمده و برای این تیم به میدان رفته است.

آنالیز دیدار ایران و استرالیا

دیدار تاریخی ایران و استرالیا که در 8 آذر ماه 1376 برگذار شد در برنامه نود آنالیز شد. بررسی این دیدار نشان می‌داد ایران در این دیدار نسبت به حریف برتری نداشت اما گل خداد عزیزی ایران را به جام جهانی برد. در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار فقط 34 درصد توپ در اختیار ایران بود و بارها و بارها استرالیایی ها از سمت راست حملاتی را روی دروازه ایران خلق کردند. اما عمق دفاع حریف پاشنه آشیل این تیم بود و سفید پوشان ایران از همین حربه استفاده کردند و دروازه حریف را باز کردند. بررسی این دیدار نشان داد تیم ملی ایران، با وجود ستاره هایی که در اختیار داشت، در آن مقطع هم بازی زیبایی را به نمایش نمی گذاشت و با غیرت ایرانی در اکثر بازی ها به پیروزی می‌رسید.

کامیابی نیا: دوست داشتم به تیم محبوبم بیایم

کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مهمان این هفته نود بود. او در بخشی از صحبت های خود اظهار کرد: در باشگاه های مختلفی بازی کردم. سال قبل هم دوست داشتم قراردادم را تمدید کنم اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید، از نفت جدا شدم زیرا دوست داشتم در تیم محبوبم بازی کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد. ما می‌توانیم نتایج خوب را بگیریم. به من کمال گتوزو میگویند. انشالله در آینده نتایج خوبی میگیریم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied