شمانیوز
شما نیوز

وضعیت بازرسی آسانسورهای فعال در خراسان شمالی

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: بیشتر آسانسورهای فعال در استان فقط یک بار بازرسی شده‌اند.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: بیشتر آسانسورهای فعال در استان فقط یک بار بازرسی شده‌اند.

فهیمه مهمان‌نواز در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان شمالی افزود: آسانسورها بعد از گرفتن مجوز و تاییدیه باید هر سال مورد بازرسی قرار گیرند.

وی با بیان این‌که خود مالک باید نسبت به بازرسی ادواری اقدام کند، ادامه داد: هم اکنون در منازل شخصی و اداری آسانسورهایی در حال فعالیت هستند که بعد از گذشت سال‌های زیاد فقط یک مرتبه مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

مهمان‌نواز درباره جایگاه‌های سی‌.ان.جی نیز اظهار کرد: بازرسی از این مکان‌ها در حال انجام است و جایگاه‌هایی که دچار نقص هستند در حال اصلاح‌اند.

وی با اشاره به این‌که از سال 93 جایگاه‌های سی.ان.جی مشمول استاندارد اجباری شده‌اند، اعلام کرد: از مجموع 25 جایگاه سی.ان.جی در استان هفت جایگاه با این اداره کل برای انجام بازرسی‌ها همکاری نکردند و 18 جایگاه نیز همکاری داشته‌اند که نتایج بازرسی‌ها از این 18 جایگاه بیانگر وجود نقص‌های فنی عمده بوده‌ است.

این مقام مسئول با بیان این‌که این نقص‌ها خطرات مالی و جانی را به همراه خواهند داشت، گفت: پس از انجام بازرسی‌ها به جایگاه‌داران از یک تا شش ماه مهلت داده‌ایم که نسبت به رفع نقص‌های شناسایی شده در تجهیزات جایگاه‌های سی.ان.جی خود اقدام کنند.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied