شمانیوز
شما نیوز

معاون سرکرده طالبان کشته شد +عکس

منابع افغان با انتشار تصویر جسد «ملا منصور دادالله» معاون سرکرده گروه انشعابی طالبان افغان، خبر کشته شدن وی را تأیید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از منابع افغان، خبر کشته شدن «ملا منصور دادالله» معاون سرکرده گروه انشعابي طالبان افغان، تأييد و تصوير جسد وي نيز منتشر شده است. منابع افغان با انتشار تصوير جسد «ملا منصور دادالله» معاون سرکرده گروه انشعابي طالبان افغان، خبر کشته شدن وي را تأييد کردند. منبع افغان گفت: جسد منصور دادالله به مدت چند روز پنهان نگهداشته شده بود و طالبان افغان جسد وى را از داخل خانه «ملا عبدالله حقمل» يافتند.
معاون سرکرده طالبان کشته شد +عکس
منبع افزود: معاون سرکرده گروه انشعابي طالبان افغان هدف گلوله‌هاى زيادي قرار گرفته که سر وى نيز از بين رفته اما چهره‌اش صدمه نديده است. وي به آژانس خبري پژواک گفت: طالبان افغان در مورد کشتن منصور دادالله از دادن اطلاعات خوددارى مي‌کنند زيرا کشتن وى را دست‌آوردي براي خودشان محسوب نمى‌کنند. مسئولين امنيتى ولايت زابل در ماه گذشته مدعى شده بودند که ملا منصور دادالله در جنگ با طالبان افغان کشته شده است اما در آن زمان گروه انشعابي طالبان افغان خبر کشته شدن وي را رد کرده بود.
معاون سرکرده طالبان کشته شد +عکس
ملا منصور دادالله، برادر ملا دادالله يکى از فرماندهان سابق طالبان افغان بود که بعد از مرگ ملا عمر با «ملا اختر منصور» رهبر جديد اين گروه، مخالفت کرده بود . در پي آن، تعدادي از فرماندهان طالبان افغان به رهبرى «ملا رسول» گروه جديدب را تأسيس کرده و ملا منصور دادالله را به عنوان معاون اين گروه انتخاب کردند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied