شمانیوز
شما نیوز

کُری‌خوانی برای جذاب کردن والیبال لازم است!/ ظریف: شنیده‌ام لوزانو مربی بزرگی است

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: شنیده‌ام که لوزانو مربی بزرگی است و می‌تواند به والیبال ایران کمک کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرهاد ظریف درمورد پیروزی 3 بر یک برابر کاله در هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: به 3 امتیاز بازی با کاله نیاز داشتیم و خوشبختانه توانستیم به هدف خود هم برسیم. ما منتظر لغزش تیم ارومیه هستیم تا با پیروزی برابر حریفان خود بتوانیم به صدر جدول برسیم.

وی درخصوص داوری در دیدار بانک سرمایه مقابل کاله گفت: مشکل خاصی وجود نداشت. در یک صحنه داور شک کرد و بجا داد؛ در مجموع داوری این مسابقه نسبت به بازی های قبلی بهتر بود. با توجه به اینکه در هر دو تیم بازیکنان بزرگی حضور داشتند داور خیلی با آنها کنار آمد.

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه درخصوص برخی تنش ها بین بازیکنان، خاطرنشان کرد: نام اتفاقاتی که رخ داد تنش نبود، بلکه نوعی کری خوانی بود که فکر می کنم به بازی ها هیجان می دهد. اگر این کری ها نباشد بازی ها مانند مسابقه پیکان و بازرگانی جواهری گنبد سرد و بی روح می شود. نباید بی احترامی صورت بگیرد، اما باید شرایطی فراهم شود که تماشاگران از دیدن بازی لذت ببرند. به عقیده من این کری خوانی ها برای جذاب کردن والیبال لازم است.

ظریف با بیان اینکه چند تیم در حد لیگ برتر والیبال ایران نیستند، عنوان کرد: برخی تیم ها از نظر بودجه و هزینه کم آورده اند و فکر می کنم اگر این تیم ها وارد لیگ نشوند خیلی بهتر است. چرا باید تیم هایی را به لیگ بیاوریم که در اواسط راه کناره گیری کنند و بازیکنانشان بدون دریافتی بمانند. از طرفی افزایش تیم ها باعث می شود ملی پوشان مجبور باشند هفته ای دو بار بازی کنند که برای آنها خسته کننده است.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران درخصوص انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: من در حدی نیستم که بخواهم درمورد لوزانو حرف بزنم، اما شنیده ام که مربی بزرگی است و می تواند همانطور که ولاسکو به والیبال ایران کمک کرد، تاثیرگذار باشد.

منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied