شمانیوز
شما نیوز

ای کاش با کشتی‌گیران بیشتری به باکو می‌رفتیم/ طلایی: انتظار بیشتری از آزادکاران داشتم

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: انتظار بیشتری از آزادکاران در رقابت‌های جایزه بزرگ باکو داشتم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد طلایی درباره عملکرد آزادکاران در تورنمنت جایزه بزرگ باکو گفت: تقریبا بهترین های جهان به این مسابقات دعوت شده بودند و وقتی به ترکیب کشتی گیران نگاه می کنیم می توان گفت که چیزی از مسابقات جهانی کم نداشت. کشتی گیران ما هم عملکرد قابل قبولی داشتند، هرچند انتظار بیشتری از جوانان داشتیم. ای کاش کشتی گیران بیشتری را به این تورنمنت می بردیم تا محک جدی تری بخورند.

وی ادامه داد: ایمان صادقی کشتی های خوبی گرفت و نشان داد که در حال پیشرفت است و رو به جلو حرکت می کند، اما سرمستی ضعیف تر از آنچه که انتظار داشتیم ظاهر شد. یاراحمدی از حریفش پیش بود و روی اشتباه خودش و کم تجربگی در حالی که که فکر می کرد داور سوت زده است ضربه شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: متاسفانه آرنج طاهری هم پیش از مسابقه آسیب دید و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. حق احسان لشگری را در دیدار مقابل حریفش خوردند و کاملا واضح بود که ناداوری صورت گرفته است. هرچند که لشگری بعد از مدت ها دوری از شرایط مسابقه عملکرد قابل قبولی داشت.

طلایی درباره نخستین تجربه سرمربی گری اش در تیم بزرگسالان گفت: من به همراه لایق و دودانگه یک تیم هستیم و این موضوعات مطرح نیست چرا که هدف همه ما بزرگی و سربلندی کشتی است.

منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied