شمانیوز
شما نیوز

مسی بهترین بازیکن سال لالیگا/ معرفی برترین های فصل 2014-2015 لالیگا(عکس)

مراسم معرفی برترین های فصل 2014-2015 فوتبال اسپانیا، ساعت 30 بامداد در مادرید برگزار شد و طی آن، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، جوایز را بین خود تقسیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به عنوان قهرمان فصل گذشته لالیگا، 5 جایزه اصلی را از آن خود کرد و 3 جایزه نیز به رئال مادرید رسید که نایب قهرمان شده بود. در این مراسم، اولین جایزه به سرخیو راموس به عنوان بهترین مدافع لالیگا رسید؛ او در رقابت با پیکه و اوتامندی برنده این عنوان شد.
در ادامه، کلودیو براوو از بارسلونا، عنوان بهترین دروازه بان فصل را از آن خود کرد؛ او در رقابت با دیگو آلوز و آسنخو، این جایزه را تصاحب کرد.
عنوان بهترین هافبک فصل 2014-2015 لالیگا نیز به خامس رودریگز از رئال مادرید رسید؛ رقبای او اینیستا و گریزمان بودند.
نیمار نیز به عنوان بهترین بازیکن اهل آمریکای جنوبی و فقولی، ستاره الجزایری باشگاه والنسیا نیز بهترین بازیکن آفریقایی لالیگا انتخاب شد.
عنوان بهترین مهاجم و بهترین بازیکن فصل 2014-2015 لالیگا نیز به مسی رسید؛ او در رقابت با سوارز و رونالدو این عنوان را کسب کرد.
کریستیانو رونالدو نیز از جوایز این مراسم بی نصیب نماند. او که البته در این مراسم حضور نداشت، به عنوان بازیکن محبوب فصل 2014-2015 لالیگا از نگاه هواداران برگزیده شد. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا نیز بهترین مربی فصل 2014-2015 لالیگا معرفی شد. لیست کامل به شرح زیر است: بهترین دروازه بان: کلودیو براوو (بارسلونا) بهترین مدافع: سرخیو راموس (رئال مادرید) بهترین هافبک: خامس رودریگس (رئال مادرید) بهترین مهاجم: لیونل مسی (بارسلونا) بهترین مربی: لوئیس انریکه(بارسلونا) بهترین بازیکن آفریقایی: صوفین فغولی (والنسیا) بهترین بازیکن آمریکای جنوبی: نیمار (بارسلونا) بازیکن محبو هواداران: کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) بهترین بازیکن سال: لیونل مسی (بارسلونا)
منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied