شمانیوز
شما نیوز

گفت‌وگوی انتخاباتی ولایتی با نخست‌وزیر لبنان

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و «تمام سلام» نخست وزیر لبنان با یکدیگر دیدار و درباره نظامیان ربوده شده لبنانی و انتخاب رئیس جمهوری این کشور رایزنی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، علی اکبر ولایتی در جریان سفر منطقه ای خود وارد بیروت شد و با تمام سلام نخست وزیر لبنان دیدار کرد. ولایتی بعد از این دیدار اظهار داشت: دیدار خوب، سازنده و دوستانه ای با سلام داشتیم. این دومین بار است که وی ایشان را در جریان نخست وزیری اش ملاقات می کند.

ولایتی در ادامه گفت: تمام سلام با درایت و تدبیر، لبنان را اداره می کند و ما امیدواریم با تلاش های وی، نظامیان ربوده شده توسط تروریست ها به زودی آزاد شوند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل درباره روابط ایران و لبنان نیز گفت: این روابط دوستانه، عمیق، مستحکم و تاریخی است و دو کشور در مناسبات مختلف با یکدیگر رایزنی و تبادل نظر درخصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای و همکاری دوجانبه دارند.

وی افزود: در این دیدار دریافتیم که امیدها برای انتخاب رئیس جمهوری لبنان افزایش یافته است و ما به زودی شاهد انتخاب رئیس جمهوری در این کشور خواهیم بود که مورد توافق تمامی گروه های لبنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied