شمانیوز
شما نیوز

شمار شهدای قیام مردم قدس به 108 نفر رسید

صهیونیست ها امروز نیز در ادامه جنایت های خود یک دختر فلسطینی از اسرای آزاده را در شهر نابلس به شهادت رساندند که با شهادت وی شمار شهدای انتفاضه قدس به 108 نفر رسید.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «مرام حسونه» (20 ساله) از ساکنان شهر نابلس امروز سه شنبه در ایست بازرسی عناب واقع در شرق طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

شاهدان عینی گفتند که این دختر فلسطینی مستقیما از ناحیه سر هدف تیراندازی قرار گرفت و فورا به شهادت رسید. بر اساس این گزارش، خودروهای امدادرسانی وابسته به جمعیت هلال احمر فلسطین سریعا در مکان حادثه حاضر شدند اما نیروهای اشغالگر از هر گونه کمک رسانی به این دختر فلسطینی ممانعت کردند.

شهادت این دختر فلسطینی در حالی است که صبح امروز همچنین یک نوجوان دیگر نیز به نام مأمن الخطیب 16 ساله از ساکنان روستای الدوحه در نزدیکی بیت لحم توسط صهیونیست ها به شهادت رسید.

بر پایه این گزارش، نیروهای اشغالگر به سمت این نوجوان 16 ساله تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند. منابع صهیونیست گزارش دادند که این نوجوان فلسطینی با ضربات چاقو یک شهرک نشین 40 ساله را زخمی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied