شمانیوز
شما نیوز

نشان ستاره داوود بر گردن نورچشمی وزیر صهیونیست و خودشیفتگی در مصاحبه با شبکه تصویری اسرائیل

یکی از منحرفان اخلاقی گریخته به خارج از ایران با ورود به اسرائیل و به پاس دریافت روادید عبور، ستاره داوود را بر گردن خود آویخت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «پیام فیلی» یکی از منحرفین اخلاقی گریخته به خارج از ایران، با ورود به اسرائیل به پاس دریافت روادید عبور ستاره داوود را برگردن خود آویخت.

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل» فیلی روز یکشنبه با ورود به اسرائیل در نمایشنامه ای با مضامین همجنسبازان حضور یافت و سپس روز بعد در گفت وگو با «شبکه 10 تلویزیون اسرائیل» در حالی که ستاره داوود را بر گردن خود چسبانده بود ، گفت که اسرائیل برای من جاذبه های فراوانی دارد و بهترین سرزمین در جهان است.

فیلی که در ایران اشعاری مرتبط با منحرفین اخلاقی سروده و قوه قضاییه نیز با وی برخورد کرده بود، در بخشی از این گفت وگو مدعی شد: «مردم ایران تنفری از ملت اسرائیل ندارند(!) و البته چنین حسی در مورد مردم اسرائیل به ایران نیز صدق می کند.»

وی هفته گذشته به طور مستقیم از سوی «سیلوام شالوم» از وزرای کابینه رژیم اسرائیل روادید حضور به سرزمین های اشغالی را دریافت کرد. نامبرده پیشتر نیز با وبگاه های صهیونیستی چندین مصاحبه انجام داده بود. فیلی 30 ساله به دنبال خروج از ایران یک سال در ترکیه زندگی کرد.

انتهای پیام/

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

http://fna.ir/38AALT
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied