شمانیوز
شما نیوز

یک مدیر ارشد نفتی به کانادا گریخت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک وبسایت نفتی مدعی شده است یکی از مدیران ارشد وزارت نفت که چند روز قبل با همکاران خود به قصد سفر به خانه خدا و سرزمین وحی خداحافظی کرده و حلالیت طلبیده بود بر خلاف انتظار به کشور آلمان رفت و پس از آن سر از کانادا درآورد!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

وبسایت نفت نیوز در خبری مدعی شد: این مدیر ارشد نفتی که حکم خود را از مهندس زنگنه دریافت کرده بود چندین پروژه میلیاردی را طی ماههای اخیر در اختیار داشت که همواره مورد انتقاد کارشناسان بوده است.

نفت نیوز نوشته: هنوز مشخص نیست که آیا مهندس زنگنه هم از مقصد اصلی سفر این مدیر نفتی مطلع بوده است یا خیر؛ ولی خبرهای موثق ما حاکی است وی هیچ سفری به خانه خدا نداشته و مستقیماً به آلمان و از آنجا به کانادا رفته است.

اگرچه هنوز از جزییات این ماجرا خبر موثقی در دست نیست با این حال مدتی است که بحث وجود افراد دوتابعیتی و یا دارای گرین کارت و مجوز اقامت در صنعت نفت به گوش می رسد.

شنیده ها حکایت از این دارد که افرادی در این صنعت دارای مجوز اقامت در کشورهای متخاصم همچون آمریکا و انگلیس و کانادا( که ایران فاقد روابط دیپلماتیک با این کشور است) هستند و همین مساله باعث حساسیت نهادهای نظارتی و دستگاه های قانونگذاری شده است به گونه ای که دیروز 10 اسفند ماه متن پیشنهادی12 نماینده مجلس برای تحقیق و تفحص از مدیران دارای تابعیت مضاعف یا دارای گرین کارت( و مجوز اقامت غیردائم) در کشورهای عمدتا متخاصم ایران تقدیم مجلس شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied