شمانیوز
شما نیوز

دلایل نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: اشکال در مدیریت مالی و اقتصادی آموزش و پرورش است که تا اصلاح نشود مشکلی حل نخواهد شد و اگر امروز بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح می‌شود، به خاطر همین مدیریت نا صحیح اقتصادی است و مسائل سیاسی مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی امروز دوشنبه (11 اسفند ماه) در تذکر شفاهی در رابطه با وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب بودجه سال ۹۳، اعتبارات آموزش و پرورش را از ۱۶ هزار میلیارد تومان به بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان افزایش داد، اما جیب معلمان در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ تغییری نکرده است.

وی افزود: در حالی که مدعی هستیم بیش از ۹۰ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود اما فرهنگیان مطالباتشان را هم دریافت نکرده‌اند و همچنان 8، 9 ماه است که طلبکاراند، سوال ما این است که وزارت آموزش و پرورش با این افزایش ۳۰ درصدی بودجه چه کرده است؟! به مجلس گزارش مالی بدهند و آیا قرار است برای سال ۹۴ نیز این طور عمل شود؟
نقوی حسینی تصریح کرد: اشکال در مدیریت مالی و اقتصادی آموزش و پرورش است که تا اصلاح نشود مشکلی حل نخواهد شد و اگر امروز بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح می‌شود، به خاطر همین مدیریت نا صحیح اقتصادی است و مسائل سیاسی مطرح نیست.
نماینده مردم ورامین در ادامه در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور با اشاره به اظهارات اخیر وی در سفر به قم خاطر نشان کرد: آمارهایی که گاهی اوقات رئیس جمهور اعلام می‌کنند و مدعی هستند که این دولت، دولت راستگویان است؛ ایشان در سفر قم اعلام کرد که طی ۱۸ ماه گذشته ۷ هزار واحد صنعتی و تولیدی احیا و بازسازی شده است؛ ما درخواست داریم برش آماری شهرستان‌های ورامین و پیشوا را اعلام کنند تا ما نیز بدانیم.
انتهای پیام/
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied