شمانیوز
شما نیوز

زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: امید است بخش عمده مطالبات پرسنلی قبل از اتمام سال 93 پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با حضور در مجله خبری شبکه یک در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان، اظهار کرد: براساس مصوبات دولت فرهنگیان نیز همانند کارکنان سایر دستگاه ها افزایش ضریب حقوق را داشته اند اما در مقایسه با برخی دیگر از کارکنان دستگاه ها این افزایش کم بوده که یک احساس تبعیضی را در بین فرهنگیان ایجاد کرده بود.

وی در ادامه در خصوص طرح رتبه بندی معلمان، گفت: امید است در روزهای باقی مانده سال 93 این طرح به مجلس ارائه و مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و از مهر 94 عملیاتی شود. بطحایی در ادامه تصریح کرد: معلمان براساس تجربه، مدرک تحصیلی و تلاشی که در حوزه علمی دارند امتیازاتی را در این طرح کسب خواهند کرد و فوق العاده شغل آنان نیز متناسب با این امتیازات افزایش خواهد یافت. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیرامون مطالبات فرهنگیان، عنوان کرد: یکی از نکاتی که موجب رنجش همکاران فرهنگی شده موضوع پرداخت مطالبات و معوقات آنان بوده به این ترتیب که برخی از فرهنگیان از سال 90 مطالباتی را داشته اند و یک سری دیگر از معلمان نیز حق الزحمه امتحانات خرداد ماه خود را دریافت نکرده بودند برهمین اساس پرداخت بخشی از حق التدریس ها در این هفته آغاز شده و تا هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت و امید است بخش عمده مطالبات پرسنلی نیز طبق گفته سخنگوی دولت تا قبل از اتمام سال 93 پرداخت شود. بطحایی در پایان درباره پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی تصریح کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 92 اوایل سال 93 پرداخت شد البته در وزارت آموزش و پرورش پاداش پایان خدمت بازنشستگی با یک سال تاخیر پرداخت می شود اما امیدواریم پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که در سال 93 بازنشسته شده اند اوایل سال 94 پرداخت شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied