شمانیوز
شما نیوز

عامل انتحاری داعش در سامراء فردی آمریکایی بود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عامل انتحاری داعش که با یک کامیون بمب‌گذاری شده نیروهای عراقی را در اطراف شهر سامراء هدف قرار داد یک آمریکایی بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک آمریکایی عضو این گروه محل استقرار نیروهای عراقی و افراد مسلح هوادار این نیرو‌ها را در استان صلاح الدین هدف حمله انتحاری قرار داده است.

گروه داعش افزوده است «ابو داوود آمریکایی» یک دستگاه کامیون بمب‌گذاری شده را نزدیک محل تجمع نیروهای عراقی و شبه نظامیان هوادار این نیرو‌ها در اطراف شهر سامراء در جنوب تکریت منفجر کرده که به کشته شدن ده‌ها تن منجر شده است. این گروه تصریح کرده است این حمله انتحاری همزمان با آغاز عملیات گسترده نیروهای عراقی برای بازپس گیری شهر تکریت صورت گرفت. این گروه جزئیات بیشتر این حمله انتحاری را فاش نکرده است. درهمین حال مرحله دوم عملیات آزادسازی تکریت تا ساعاتی دیگر با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدید آغاز می‌شود. نیروهای امنیتی و نیروهای حمایت کننده اعم از گروههای مقاومت اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی، مرحله اول عملیات بزرگ آزادسازی صلاح الدین را با آزادسازی شمال سامراء و بخش‌هایی از تکریت تکمیل کرده‌اند. مرحله دوم این عملیات با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدیدی که ساعاتی قبل وزارت کشور به منطقه عملیاتی ارسال کرده است تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.

اخبار,اخبار بین الملل,عامل انتحاری داعش در عراق

اخبار,اخبار بین الملل,عامل انتحاری داعش در عراق

منبع: ابنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied