شمانیوز
شما نیوز

لزوم توجه به شعبده بازی پیرامون مسائل هسته ای

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر پیرامون مسئله هسته‌ای ایران برخی شعبده بازی‌های سیاسی در صحنه بین المللی رخ داده است که لازم است بدان توجه شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۳ اسفندماه) در نطق پیش از دستور خود، در واکنش به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: در روزهای اخیر پیرامون مسئله هسته‌ای ایران برخی شعبده بازی‌های سیاسی در صحنه بین المللی رخ داده است که لازم است بدان توجه شود.
وی افزود: مخصوصا سفر نتانیاهو به آمریکا و سخنرانی در ایپک و کنگره که با تبلیغات و اظهارنظرهای رسانه‌ای زیادی همراه بود. صحنه‌های این ماجرا در کنگره آمریکا با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی چندنکته را در برداشت.
لاریجانی تصریح کرد: اولا کل این ماجرا به صورت یک "شوی سیاسی" در کنگره اجرا شد که نشانگر استخدام کنگره کشور بزرگ که داعیه مدیریت جهانی دارد در دست یک رژیم پوشالی است. اینهمه سر و صدا و تبلیغات و اختلافات کاخ سفید با این ماجرا و حرف و نقل زیاد چه حرف مهمی در سخنان نتانیاهو بود، جز یک ساعت شعار تکراری و کف زدن نمایندگان وابسته کنگره، واقعا تعجب آور بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نکته دوم اضطرابی بود که در این رژیم دروغین به وجود آمده است، کل استدلال نتانیاهو این بود که ایران در شرایط فعلی که تحریم‌ها را تحمل می‌کند، کشور تاثیرگذار در خاورمیانه است و کشورهایی را نام می‌برد که تحت تاثیر ایران هستند و اگر توافق هسته‌ای رخ دهد، قدرت اقتصادی ایران نیز زیاد می‌شود و دیگر همه خاورمیانه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. وی ادامه داد: کاری به شیطنت گفتاری نتانیاهم نداریم، که ایران هیچگاه دنبال امپراطوری سازی نبوده و نیست، بلکه آرمان‌های انقلاب اسلامی ضد سلطه قدرت‌های بزرگ و ضد اسرائیل غاصب دل‌های مسلمانان را بیدار کرده است، اما همین گفتار وی عجز و نگرانی این رژیم را نشان می‌دهد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied