شمانیوز
شما نیوز

مهلت وزیر آموزش و پرورش تمام شد و کاری نکرد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده مردم دشتستان از آسیب شدید چشمی به چند بیمار در کلینیک چشم پزشکی رازی به دلیل استفاده از آمپول‌های آلوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوي‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، اظهار داشت: اخیرا اتفاقی در کلینیک چشم پزشکی رازی روی داده که به دلیل استفاده از آمپول‌های آلوده، تعدادی از بیماران نابینا و کم بینا شده‌اند.

وی خطاب به ابوترابی، نایب رئیس مجلس گفت: تقاضا دارم دستور بدهید تا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با جدیت این موضوع را پیگیری کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نیز در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس، تاکید کرد: از وزیر بهداشت که حوزه تخصصی وی نیز چشم پزشکی است، می‌خواهم که با جدیت این مساله را پیگیری کند و گزارش آن را به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کند.

مهلت وزیر آموزش و پرورش گذشته و هیچ اصلاحی صورت نگرفته است

موسوی‌نژاد در ادامه با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: در جلسه‌ای که با آقای لاریجانی، رئیس مجلس داشتیم، قرار شد که تا دهم اسفند ماه به وزیر مهلت داده شود که ۱۷ بند از اعتراضات نمایندگان را رسیدگی و برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: این مهلت گذشت؛ نه آن ۱۷ بند اصلاح شده و نه استیضاح اعلام وصول شده است؛ از هیات رئیسه می‌خواهم برای اعلام وصول استیضاح اقدام کند. منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied