شمانیوز
شما نیوز

قلعه نویی، من برای استقلال کیسه ندوخته‌ام

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من کار کرار را تایید نمی کنم اما یک عده جوری رفتار می کنند که انگار بار اولی است که این اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در ابتدا ایام فاطمیه را خدمت همه شما عزیزان تسلیت عرض می کنم و در باره بازی فردا مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باید بگویم هر بازی شرایط خاص خود را دارد. نفت از تیم های با برنامه لیگ است که با نظم فوتبال بازی می کند و مربی جوان و بدون ادعایی دارد که فوتبال روان را به خوبی درک می کند. اما ما هم استقلال هستیم و شرایط در نیم فصل دوم برای تیم ما بهتر شده و در شرایط خوبی قرار داریم اما نگهداشتن این شرایط مطلوب سخت است.

وی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران فردا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و از استقلال حمایت کنند زیرا ما به حمایت هوادارانمان نیاز داریم تا روحیه بهتری برای رویارویی با حریف داشته باشیم.
سرمربی استقلال تصریح کرد: ما در این دیدار هاشم بیگ زاده و کرار را در اختیار نداریم اما خوشبختانه یعقوب کریمی مصدومیتش برطرف شده و 2 بازیکن محروم داریم.
قلعه نویی بیان کرد: ما قصد داشتیم اردویی را در کشور تایلند داشته باشیم و از سازمان لیگ درخواست کردیم تا بازی ما را به تعویق بیاندازند اما با این کار موافقت نکردند و در این میان برخی تیم ها هم جبهه گرفتند که سازمان لیگ به استقلال کمک می کند اما باید بگویم سازمان لیگ سال گذشته هم این کار را برای استقلال انجام نداد.
وی افزود: برخی از بازیکنان با سیاه بازی دنبال منافع شخصی خود بودند اما با لطف و عنایت خدا از نیم فصل دوم بازیکنانمان به بلوغ رسیدند و نیم فصل هم خوب بودیم اما اشتباهات فردی زیادی داشتیم که باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم ام ما با انجام کارهای تاکتیکی و تغییراتی که ایجاد کردیم باعث شدیم تا بازیکنان با همدلی و اتحاد بیشتری در نیم فصل دوم بازی کنند و این ما را به تیم کاملی تبدیل کرد.
سرمربی استقلال در خصوص کرار گفت: من کار کرار را تایید نمی کنم اما یک عده جوری رفتار می کنند که انگار بار اولی است که این اتفاق افتاده است. کرار هم در مصاحبه ای که انجام داد شایعات را تکذیب کرد اما کارشناسان می گویند کرار باید بیرون برود. ما اکنون با کرار مذاکره کرده ایم وی از نظر روحی بسیار بهم ریخته است. رفتاری که با کرار شد نه قانونی بود نه اخلاقی. زمانی که اعلام کردند کرار 2 جلسه محروم شده است از ما اجازه گرفت که پنجشنبه به عراق سفر کند. ما هم اشتباه کردیم و اگر می دانستم وی را به تبریز نمی بردم. کرار به شمال رفته بود و پس از آن مستقیم به تمرین آمد. رفتار آقایان باعث شد کرار 2 جلسه محروم شود. کرار اکنون با تیم در ارتباط است.
قلعه نویی ادامه داد: من قبلا هم گفته بودم که این اتفاقات برنامه ریزی شده بود و وقتی تیم ما شروع به گرفتن نتایج خوب می کند برایمان حاشیه درست می کنند و من قضاوت را بر عهده خود مردم می گذارم.
وی در خصوص وضعیت مالی استقلال گفت: بازیکنان ما یک ریال هم دریافتی نداشته اند و اگر هم پولی گرفته باشند فقط 10 درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند. آنها مخلصانه کار می کنند. برخی افراد به دنبال حواشی هستند و حالا که ما در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار داریم مطمئنا حواشی هم بیشتر خواهد شد. اما به احترام هواداران نباید مانع موفقیت استقلال شد.
سرمربی استقلال در خصوص فتح اله زاده صریح کرد: فتح اله زاده مصاحبه کرد و همه چیز را گفت. وی زحمت زیادی کشیده است. ما چند بار با هم به نتایج خوبی رسیدیم اما مصاحبه وی علیه من جای تعجب دارد و حالا به وی می گویم هرچه می خواهد بگوید. من از کسی ناراحت نیستم. اگر بنا به مبارزه باشد خودم مبارزه می کنم و توکلم به خدا و اهل بیت است و نه از افشارزاده و نه از استقلال و نه از هوادران توقع ندارم که از من حمایت کنند و بارها هم زخم خورده ام و هر آنچه انجام می دهم برای مردم است. مهم این است که من برای استقلال کیسه ندوخته ام و هواره تلاش کردم تا موفق باشیم. فقط گله من این است که مقابل استقلال موضع می گیرند و ما را از شرایط مسابقه دور می کنند و این به ضرر تیم استقلال است.
انتهای پیام/
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied