شمانیوز
شما نیوز

زمان پرداخت حقوق معوقه و پاداش کارکنان فولاد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در بازدید از مجتمع فولاد اسفراین از پرداخت حقوق معوقه‌ کارگران و بازگشستگان فولاد کشور تا روز شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

با توجه به پرداخت نشدن حقوق کارگران بخش فولاد در ماه‌های دی و بهمن و همچنین پرداخت نشدن عیدی معوق کارکنان ضمن عذرخواهی از کارکنان فولاد اعلام کرد: تمامی حقوق معوقه و پاداش کارکنان فولاد تا فردا (شنبه) پرداخت می‌شود.

علی ربیعی از عده‌ای که با کارشکنی قصد داشتند موضوع مطالبات کارگران فولاد کشور را سیاسی کنند، انتقاد کرد و گفت: من به عنوان وزیر کار پیگیر مشکلات کارکنان و وقت فولاد شده‌ام و در حالی که کسی وارد این موضوع نمی‌شد، بنده پا پیش گذاشتم تا مشکلات کارکنان زحمت کش این بخش را حل کنم.

وی امروز در خراسان شمالی بعد از حضور در مجتمع فولاد اسفراین، سالن کارگران استاد خراسان شمالی و یک درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی را نیز افتتاح کرد.

وزیر تعاون امروز پروژه 260 واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان بجنورد را نیز راه اندازی می‌کند و سپس در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این استان مشکلات چالش‌های اشتغال و تولید این استان را با حضور فعالان اقتصادی، نمایندگان کارفرمای و کارگری و مسئولان استانی بررسی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied