شمانیوز
شما نیوز

رابطه بی‌شرمانه یک معلم زن با دانش آموزان -عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک معلم منحرف انگلیسی بعد از گذراندن دوره زندانی ۲ ساله اش به اتهام رابطه بی شرمانه با ۲ دانش آموز ۱۵ و ۱۶ ساله، حالا رابطه جدید او با ۳ دانش آموز دیگر در همان مدرسه برملا شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مادر ۲ فرزند به نام " اما وب" زمانی که به عنوان کادر آموزشی در یک مدرسه فعالیت می کرد، پسران دانش آموز را با فریب دادن انها به گمراهی می کشاند.

این زن ۲ سال گذشته ، ۲پسر مدرسه ای خام و بی تجربه ۱۵ و ۱۶ ساله را با فریب کمک کردن در درسهایشان به خانه خود کشانده و سپس زمانی که همسرش بیرون می رفت آنان را وادار به خوردن مشروبات می کرد و آنان وادار می ساخت تا دست به اعمال بی شرمانه بزنند.

دادگاه گزارش داد، این زن گمراه پیام های فریبنده و غیر اخلاقی بسیاری را شامل : " اگر من جوانتر بودم، قطعا تو مال من بودی" برای پسر ۱۶ ساله می فرستاد.

مامور پرونده "مایکل روکیوس" به قاضی دادگاه گفته بود که چطور این مادر ۴۴ ساله یک رابطه نامشروع را با پسر ۱۵ ساله دیگری که همسن فرزندان خودش بود، به طور همزمان با پسر ۱۶ ساله آغاز کرده و او را با پیغام های متعدد فریب داده بود.

دادگاه گزارش داد این معلم گمراه که باعث رسوایی سیستم اموزشی انگلستان است، پسر ۱۵ ساله را در کلاس درس ریاضی به دام انداخته و او را به زور وادار کرده که مواد مخدر مصرف کرده تا در ناتعادلی تسلیم خواسته این زن پست شود.

حتی این زن با خیانت های پی در پی به شوهر و همچنین به باتلاق کشاندن بیش از ده ها دانش آموز فعال که امروز به انحرافات اخلاقی و فضائل شیطانی سوق داده شدند، باید محاکمه شود.

دادگاه بیان کرد: این زن با عقایدی مزخرف فکر و عقیده کودکان به سمت جهانی بیهوده سوق داده و از آنان یاد داده بود که هر وقت از زندگی خسته شدند می توانند خودکشی کنند.

قاضی "جان گالاگر" بیان کرد این پسران نوجوان رابطه خود را با معلمشان گزارش ندادند چون این زن آنها را از شوهرش که کمربند مشکی کاراته داشت و مردی خشن است، ترسانده بود.

این معلم متهم، بعد از برملا شدن رابطه عاشقانه اش با این ۲ دانش آموز در ۲ سال گذشته به زندان رفت و دوره محکومیت خود را به پایان رساند اما حالا رابطه او با ۳ دانش آموز دیگر در همان مدرسه افشا شده در حالی که دادگاه دیگر او را به زندان نفرستاد.

پلسی می گوید: این معلم قرار بود پس از آزادی از زندان، از فعالیت در امور آموزشی منع شود، ولی به طرز مشکوکی او دوباره به همان مدرسه برگشت و فعالیت های بیمار گونه خود را آغاز است. ما معتقدیم قربانیان این زن بیمار دست کم به ۱۰ تن می رسند.

قاضی " گالاگر" گفت: او به تازگی از زندان رها شده و برای سوءاستفاده های گذشته خود به اندازه لازم پشت میله های زندان نبوده است.

البته روزنامه ها نیز در زمان دستگیری این معلم جنایتکار تیتر زده بودند: معلمی از اعتماد عموم به طور خفت باری سوء استفاده می کرد.

دادگاه بیان کرده بود این نوجوانان در درس ها و نمره های خود افت بسیاری داشتند و همین موضوع طعمه ای برای این معلم بود تا آنها را شکار کرده و از موقعیتشان سوءاستفاده کند.

این معلم اهل برکشیر انگلیس، به ۱۲ فقره رابطه غیر اخلاقی و معتاد کردن نوجوانانی زیر سن قانونی و در موقعیت یک جایگاه اجتماعی مورد اعتماد متهم شد و حکم ۲ سال زندانی دیگر برای او به حالت تعلیق در آمد و اودر حال حاضر آزاد است.

به گفته دادگاه او نه تنها از موقعیت شغلی اش کنار گذاشته شده بلکه تمام فعالیت ها و اعمال او برای ۲ سال زیر نظر گرفته خواهد شد تا در صورت بروز هرگونه ارتباط دیگری با این دانش آموزان به زندان فرستاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied