شمانیوز
شما نیوز

حمله به یمن، ناامنی را به کل منطقه تسری خواهد داد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سخنگوی وزارت خارجه با محکوم کردن حملات هوایی بامداد امروز به کشور یمن که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بی گناه این کشور شد، این اقدام را گامی خطرناک و مغایر با مسئولیت‌های بین‌المللی در احترام به حاکمیت ملی کشورها دانست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حملات هوایی بامداد امروز به کشور یمن که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بی گناه یمن شد این اقدام را گامی خطرناک و مغایر با مسئولیت‌های بین‌المللی در احترام به حاکمیت ملی کشورها دانست.
افخم افزود: توسل به اقدامات نظامی علیه یمن که درگیر بحران داخلی و مقابله با تروریسم می‌باشد، موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع و گسترش دامنه بحران و از دست رفتن فرصت‌ها برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات داخلی یمن خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر لزوم تحقق توافقات ملی صورت گرفته بین احزاب و گروه‌های یمنی در اولین زمان، خواستار توقف فوری حملات هوایی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی نسبت به گسترش افراطی گری و تقویت تروریسم خاطر نشان کرد: این تجاوز نتیجه‌ای جز گسترش تروریسم و افراطی گری نخواهد داشت و نا امنی را به کل منطقه تسری خواهد داد.
انتهای پیام/
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied